ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Μεταγραφή-βόμβα για τον Άρη: Ανακοίνωσε Μπιρτς!

Ο Άρης ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του 33χρονου Καναδού σέντερ, Κεμ Μπίρτς για τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο Άρης ανακοίνωσε την απόκτηση του πολύπειρου Καναδού σέντερ, Κεμ Μπιρτς, για τα επόμενα δύο χρόνια.

Η κίνηση αυτή αποτελεί τη δεύτερη μεταγραφή ξένου παίκτη των «κίτρινων» για την προσεχή σεζόν.

Πρόκειται για έναν παίκτη που έχει «φάει» τα ευρωπαϊκά γήπεδα με το κουτάλι και έρχεται στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις από τη θέση «5».

Ο 33χρονος ψηλός, την τελευταία διετία αγωνιζόταν με τη φανέλα της Φενέρμπαχτσε, με την οποία κατέκτησε την Ευρωλίγκα τη σεζόν 2024.

Παράλληλα, επιστρέφει στην Ελλάδα, μετά από τη σεζόν 2016-17, όταν και έφτασε μια ανάσα από την κατάκτηση της Ευρωλίγκας, έχοντας για συμπαίκτη, τον προπονητή που θα συναντήσει στον Άρη, Βασίλη Σπανούλη.

Πηγή: sport-fm.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Α1: Τελευταία Ενημέρωση

Από το Σούνιο με αγάπη…

Από το Σούνιο με αγάπη…

Είναι πολλοί, από τα 35 και πάνω, που έμαθαν μπάσκετ με τον Παναθηναϊκό του Ομπράντοβιτς... για αυτούς αυτή η επιστροφή ...
Λούης Νικολάου
 |  BASELINE