ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς

Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς

Παράνοια στο Telekom Center Athens για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς! Ο σπουδαίος Σέρβος προπονητής, επέστρεψε μετά από 14 χρόνια στον Παναθηναϊκό, υπογράφοντας συμβόλαιο τριετούς διάρκειας!

Στο γήπεδο του τριφυλλιού, ο Ζοτς, παρουσιάζεται από τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος τον συνόδευσε, ως το Lounge του γηπέδου, όπου και έγινε η παρουσίασή του!

Ο Ομπράντοβιτς όταν έκανε την είσοδό του στο Telekom Center, αποθεώθηκε από τους φίλους του Παναθηναϊκού, που βρίσκονται στις κερκίδες και ανταπέδωσε την αγάπη και το χειροκρότημα!

Παναθηναϊκός: Αποθέωση για τον Ομπράντοβιτς στο Telekom Center

Παναθηναϊκός: Αποθέωση για τον Ομπράντοβιτς στο Telekom Center

Παναθηναϊκός: Αποθέωση για τον Ομπράντοβιτς στο Telekom Center

Παναθηναϊκός: Αποθέωση για τον Ομπράντοβιτς στο Telekom Center

Πηγή: sport-fm.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Α1: Τελευταία Ενημέρωση

Από το Σούνιο με αγάπη…

Από το Σούνιο με αγάπη…

Είναι πολλοί, από τα 35 και πάνω, που έμαθαν μπάσκετ με τον Παναθηναϊκό του Ομπράντοβιτς... για αυτούς αυτή η επιστροφή ...
Λούης Νικολάου
 |  BASELINE