ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Άντζελα Δημητρίου: Σηκώθηκε και έφυγε στα μισά της παράστασης «Γεια»

Ο λόγος που δυσαρεστήθηκε

Η Άντζελα Δημητρίου έδωσε το παρών στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Γεια – The Musical» του Φοίβου. Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Νίκου Γεωργιάδη στο «Πρωινό Μας», η γνωστή τραγουδίστρια… αποχώρησε στα μισά της παράστασης.

Πιο συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, η Άντζελα Δημητρίου δυσαρεστήθηκε καθώς την έβαλαν να καθίσει στην τρίτη σειρά με άλλους εκπροσώπους της εγχώριας showbiz να έχουν «πιάσει» τις πρώτες σειρές. Έτσι η τραγουδίστρια αποχώρησε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.

Η Φαίη Σκορδά δεν έδειξε απόλυτα πεπεισμένη από τον λόγο που έφυγε η Άντζελα Δημητρίου από το μιούζικαλ.

Πηγή: tlife.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Με κοινές αναρτήσεις η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους

Είναι επίσημο!

Νατάσα Θεοδωρίδου και Δέσποινα Βανδή ενώνουν τις δυνάμεις τους στο NOX
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
Η αυλαία έπεσε οριστικά για το Buongiorno σήμερα

Arrivederci: Αυλαία στο Buongiorno

«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται» – Τι συνέβη λίγο πριν το τέλος της εκπομπής – «Λύγισε» η Φαίη Σκορδά – Bίvτεo
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ