ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Williams και Racing Point κινδυνεύουν με χρεοκοπία

H παγκόσμια οικονομία κλυδωνίζεται από την επιδημία του κορωνοϊού και η Formula 1 δεν αποτελεί εξαίρεση

H παγκόσμια οικονομία κλυδωνίζεται από την επιδημία του κορωνοϊού και η Formula 1 δεν θα μπορούσε βεβαίως να αποτελέσει εξαίρεση. To αρχικό αγωνιστικό πρόγραμμα έχει πάει περίπατο, καθώς τα επτά πρώτα Γκραν Πρι του 2020 έχουν ήδη αναβληθεί ή ακυρωθεί, ενώ η οικονομική αιμορραγία των ομάδων θεωρείται δεδομένη. Αυτή προβλέπεται ότι θα είναι ακόμη μεγαλύτερη για τις μικρές ομάδες, που δεν έχουν πίσω τους κάποιο εργοστάσιο όπως π.χ. στην περίπτωση της Mercedes και της Ferrari ή έναν ζάπλουτο ιδιοκτήτη, όπως οι Red Bull και Alpha Tauri.

Πρότυπο ο Εκλεστον

Ακριβώς γι αυτόν τον λόγο απεύθυνε έκκληση ο πρόεδρος του Βρετανικής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητων Αθλημάτων, Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, στην ιδιοκτήτρια της Formula 1, Liberty Media, να στηρίξει τις οικονομικά πιο αδύναμες ομάδες με έδρα «το Νησί».

Ο Ρίτσαρντς δήλωσε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο ΑΡ, ότι «η Formula 1 δεν έχει την πολυτέλεια να χάσει ομάδες από τις πίσω θέσεις εκκίνησης, επειδή κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό γι αυτήν». Μάλιστα ο Βρετανός παρέπεμψε στον Εκλεστον λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ο Μπέρνι φρόντιζε, ώστε να υπάρχει πρόνοια για τις μικρότερες ομάδες σε δύσκολους καιρούς και ελπίζω, ότι και η Liberty Media θα δείξει σε αυτό το θέμα κοινή λογική».

Ερχονται μεγάλες προκλήσεις

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Νούμερο Ένα του βρετανικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, τις περισσότερες δυσκολίες επιβίωσης θα έχουν οι ομάδες των Williams και Racing Point. «Γι αυτές δεν θα είναι τα πράγματα εύκολα. Υπάρχει ορατός κίνδυνος, ότι οι φίρμες θα χρεοκοπήσουν. Θα υπάρξουν εταιρείες στα motorsports που δεν έχουν τις οικονομικές πηγές, για να επιβιώσουν αυτή τη χρονική περίοδο. Θα είναι μία πραγματική πρόκληση», συμπλήρωσε ο Ρίτσαρντς.

Πηγή: gazzetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Ferrari Purosangue: Έρχεται το 2022

Ferrari Purosangue: Έρχεται το 2022

Οι Ιταλοί επιβεβαίωσαν το όνομα Purosangue, που σημαίνει “καθαρόαιμο” και θα αφορά στο αυτοκίνητο παραγωγής
 |  AUTO
X