ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Tα 4 αδύνατα σημεία της Ferrari απέναντι στη Mercedes

Τι πρέπει να βελτιώσει;

Άλλη μία ψυχρολουσία βίωσε η Ferrari στο Γκραν Πρι του Μεξικού. Oι δύο οδηγοί της Scuderia κατέλαβαν την πρώτη σειρά εκκίνησης, ωστόσο το τέλος του αγώνα βρήκε τον Χάμιλτον στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και τον Μπότας τρίτο. Για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε, ότι δεν αρκεί στη Ferrari η κατάκτηση της pole position στις δοκιμές, για να νικήσει τη Mercedes, που εμφανίζεται πιο δυνατή –και έξυπνη- στον αγώνα. Ας δούμε λοιπόν τα τέσσερα σημεία, όπου υστερεί η ιταλική ομάδα απέναντι στη γερμανική και καλείται να τα βελτιώσει επειγόντως ενόψει της επόμενης σεζόν, αν θέλει να διεκδικήσει με αξιώσεις το πρωτάθλημα.

1. Η στρατηγική

Είναι πλέον ηλίου φαεινότερο, ότι σε θέματα στρατηγικής παίζει η Mercedes στη δική της κατηγορία, καθώς οι προβλέψεις της συνήθως επαληθεύονται, ενώ στη Ferrari επικρατεί ανασφάλεια και αβεβαιότητα. Αυτό έγινε ιδιαίτερα εμφανές στο Μεξικό, όπου η γερμανική ομάδα επέλεξε και για τους δύο οδηγούς της τη στρατηγική του ενός στοπ και εκτίμησε, ότι θα αντέξουν τα ελαστικά του Χάμιλτον για πολλούς γύρους. Το αποτέλεσμα ήταν η νίκη του Βρετανού και η τρίτη θέση του Μπότας. Αντίθετα, στη Ferrari επέλεξαν δύο διαφορετικές στρατηγικές και έπεσαν και στις δύο έξω. Ο μεν Λεκλέρ δεν είχε καμία τύχη λόγω των δύο πιτ στοπ, ο δε Φέτελ έμεινε περισσότερη ώρα από ό,τι έπρεπε στην πίστα και έχασε από ένα κλασικό και αναμενόμενο Undercut, γιατί δεν πίστευαν στην ιταλική ομάδα ότι θα άντεχαν τα νέα ελαστικά του για 40 γύρους.

2. Το αυτοκίνητο

Όπως έχει τονίσει πολλές φορές ο διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, «το ζητούμενο δεν είναι, να είσαι πιο πονηρός. Για να λειτουργήσει μία συγκεκριμένη στρατηγική, χρειάζεσαι την Κυριακή ένα γρήγορο αυτοκίνητο και εξαιρετικούς οδηγούς. Μόνον έτσι μπορείς να αξιοποιήσεις το πλεονέκτημα ενός Undercut ή Overcut.» Οι δηλώσεις του Βολφ αποκαλύπτουν και το πρόβλημα της Ferrari, η οποία είναι πολύ γρήγορη στις κατατακτήριες του Σαββάτου, όπως επιβεβαιώνει και το σερί των έξι pole position της. Ωστόσο την Κυριακή εμφανίζεται η Mercedes με το πιο σωστό πακέτο για τον αγώνα.

3. Τα πιτ στοπ

Στο Μεξικό κόλλησε ένας από τους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου του Λεκλέρ και το πιτ στοπ διάρκεσε 6,5 δευτερόλεπτα αντί του μέσου όρου των 2,5 δευτερολέπτων. Αντίστοιχα προβλήματα έχει αντιμετωπίσει στο παρελθόν και ο Φέτελ, ενώ η Mercedes είναι σε αυτόν τον τομέα αισθητά καλύτερη. Άρα πρέπει να απαιτήσει ο Μπινότο βελτίωση, ώστε να γίνονται τα πιτ στοπ της Ferrari γρήγορα και να μην προκύπτουν προβλήματα από το πουθενά.

4. Τα ελαστικά

Στο Μεξικό είδαμε, ότι η νίκη της Mercedes οφείλεται στη μικρότερη και πιο αργή φθορά των ελαστικών των αυτοκινήτων της. Όπως ανέφερε ο Χάμιλτον, «η Ferrari είναι πιο γρήγορη στην τελική ταχύτητα, έχει όμως χειρότερη πρόσφυση. Την Κυριακή διαχειριζόμαστε καλύτερα τα ελαστικά μας χάρη στο πλεονέκτημα πρόσφυσης των αυτοκινήτων μας και γι αυτό είμαστε και πιο ευέλικτοι στη στρατηγική μας». Ανάλογες δηλώσεις έχει κάνει και ο Φέτελ, που διαπίστωσε τα εξής: «Η Mercedes είναι στον αγώνα απλά γρηγορότερη. Αυτό μπορείς να το δεις. Ιδιαίτερα στις γρήγορες στροφές χάνουμε χρόνο. Εκεί γλιστρά υπερβολικά το αυτοκίνητό μας, κάτι που επιβαρύνει πολύ τα ελαστικά. Στις κατατακτήριες καλύπτουν τα καινούρια ελαστικά τις αδυναμίες μας στην πρόσφυση».

Το σίγουρο είναι, ότι η Ferrari δεν πάει πουθενά, αν δεν επουλώσει αυτά τα τέσσερα τραύματα!

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

X