ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ross Brawn: «O Max μου θυμίζει τον Michael»

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Με δική του πρωτοβουλία, ο Ross Brawn, managing director της Formula 1 για τα τελευταία έξι χρόνια (και ένας από τους πιο επιτυχημένους διευθυντές ομάδων του αθλήματος), αποφάσισε πως στο τέλος του 2022 θα αφήσει πίσω τη καθημερινή του απασχόληση με το θεσμό.

Ο 67χρονος Brawn, που ξεκίνησε την καριέρα στην Formula 1 το 1976 στην March Engineering, αφήνει πελώρια κληρονομιά με τα περάσματα του από Benetton, Ferrari και φυσικά την Brawn ενώ αποτέλεσε και μέρος των πρώτων βημάτων της Mercedes κατά την επιστροφή της στην Formula 1. Μετά από την πρώτη του αποχώρηση, το 2014, ο Βρετανός καλέστηκε να αναλάβει τη θέση του Managing Director της Formula 1 το 2017, με σκοπό, ουσιαστικά, να κάνει πιο ενδιαφέρον και δημοφιλέστερο το θεσμό.

«Έφθασε η ώρα να κάνω ένα βήμα πίσω. Θα συνεχίσω να προσφέρω τις συμβουλές και τις απόψεις μου βέβαια, αλλά δεν θα έχω καθημερινή τριβή με το αντικείμενο. Αυτό σημαίνει πως θα μπορώ και πάλι να δώσω σημασία στα παιδιά και στα εγγόνια μου αλλά να μπορώ να πηγαίνω ψάρεμα και να περιποιούμαι τον κήπο μου. Μέσα από τα χρόνια βρέθηκα αντιμέτωπος με διάφορες προκλήσεις. Αποτέλεσα μέρος ομάδων, είχα τη δική μου ομάδα και στο τέλος δούλεψα για τον ίδιο τον θεσμό. Όλες οι θέσεις που είχα έφεραν μαζί τους τις δικές τους δυσκολίες και πίεση. Το να εργάζεσαι σε ομάδα σίγουρα είναι πιο πιεστικό, επειδή τα συναισθήματα είναι έντονα, είτε χάσετε είτε κερδίσετε. Δεν θα μπορούσα πλέον να ξανά καθίσω πάνω σε pit wall, λόγω αυτού. Αλλά απόλαυσα πάρα πολύ την θέση που κατέχω αυτή τη στιγμή, γιατί φέραμε μαζί νέο κοινό, ειδικά περισσότερες γυναίκες-φιλάθλους, από ποτέ»

Ο ευφυής βρετανός ήταν επίσης μέρος της ομάδας που δημιούργησαν το νέο μονοθέσιο της Fοrmula 1, με το ground effect να επιστρέφει για να μπορούν τα μονοθέσια να ακολουθούν το προπορευόμενο όχημα χωρίς την σοβαρότατη απώλεια αεροδυναμικής που βλέπαμε μέχρι πέρυσι. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βελτιωθεί το θέαμα και το racing.

«Αρκετός κόσμος δεν γνώριζε πως τα αυτοκίνητα έχαναν απόδοση όταν βρίσκονταν κοντά το ένα στο άλλο, και αυτό έχει γίνει λίγο πιο εύκολο πλέον ενώ στη βελτίωση του θεάματος έχει συμβάλει αρκετά και η Pirelli. Κάποιες ομάδες τα βρήκαν πιο εύκολα με τους νέους κανονισμούς, αλλά, άλλες δυσκολεύτηκαν, όπως για παράδειγμα η Mercedes, αλλά δεν είναι ηλίθιοι, θα τα βρούνε αργά ή γρήγορα».

Ερωτηθείς σχετικά με την νέα σχολή οδηγών και τον πρωταθλητή Max Verstappen, o Βρετανός δήλωσε: «Τοποθετώ πολύ ψηλά τον Max Verstappen. Η κυριαρχία του στο Spa μου θύμισε τον Michael Schumacher. Όταν ένας οδηγός όπως ο Max ή ο Michael έχουν στα χέρια τους ένα τέτοιο αυτοκίνητο, τότε οδηγούν λες και είναι από άλλο πλανήτη, και δεν πρέπει να ξεχνούμε πως υπάρχουν και άλλοι οδηγοί με αυτά τα αυτοκίνητα που δεν μπορούν να βγάλουν την απόδοση αυτή. Ο Μax είναι ο το σημείο αναφοράς, χωρίς αμφιβολία. Όπως ήταν τότε ο Michael. Οδηγοί όπως ο Verstappen, o Schumacher και ο Senna, έχουν περισσότερα αποθέματα, λόγο ταλέντου. Όπως ένας ποδοσφαιριστής που έχει τη μπάλα στα πόδια του αλλά δεν χρειάζεται να κοιτάξει κάτω για να την δει, απλά κοιτάζει μπροστά, προς την επόμενη του κίνηση. Για παράδειγμα: Θυμάμαι τον Michael να μας παραπονιέται από τον ασύρματο σε ένα αγώνα ότι δεν του είχαμε δώσει τον σωστό χρόνο του γύρου του, επειδή είδε το όνομα του στη μεγάλη οθόνη της πίστας, πως είχε σημειώσει ο ίδιος τον ταχύτερο γύρο. Αυτό που δεν γνώρισε πως ήταν ο αδερφός αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο, και όχι ο ίδιος. Αλλά το είχε προσέξει. Οι υπεραστέρες απλά μπορούν να πετύχουν περισσότερα».

Auto: Τελευταία Ενημέρωση