ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πόσο «ξηλώθηκε» η Aston Martin για χατίρι του Φέτελ;

Μεγάλες διαφορές στον μισθό του Φέτελ και στην αποζημίωση του Πέρεζ

Άκρα μυστικότητα επικρατεί γύρω από τους όρους του νέου συμβολαίου του Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin από το 2021 και μετά. Οι δύο πλευρές δεν αποκαλύπτουν επίσημα τίποτα, οπότε κυκλοφορούν διάφορες φήμες οι οποίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί ωστόσο μέχρι στιγμής.

Δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας ‘’Bild’’ αναφέρει ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα λαμβάνει ως βασικές ετήσιες αποδοχές περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτά ενδεχόμενα μπόνους και πριμ επιτυχίας. Επίσης, το ίδιο δημοσίευμα κάνει λόγο ότι η Aston Martin υποχρεώθηκε να αποζημιώσει τον Σέρτζιο Πέρεζ με περίπου δέκα εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να λύσει πρόωρα το συμβόλαιό του που ολοκληρωνόταν κανονικά στα τέλη του 2022.

Πολύ διαφορετικές πληροφορίες έχει πάντως η ιντερνετική πλατφόρμα ‘’RaceFans’’ με ειδικότητα στα μηχανοκίνητα αθλήματα. Σύμφωνα με αυτήν, οι αποδοχές του Φέτελ διαμορφώνονται με έναν πιο περίπλοκο τρόπο με τον ετήσιο μισθό του να ανέρχεται σε «μόνον» 1,3 εκατομμύρια ευρώ. Σε αυτόν προστίθεται ωστόσο μία αισθητά υψηλότερη αμοιβή του Γερμανού ως πρεσβευτή της μάρκας Aston Martin.

Διαφοροποιήσεις υπάρχουν και όσον αφορά στην αποζημίωση του Πέρεζ. Δημοσίευμα του ιστότοπου ‘’F1-Insider.com’’ υποστηρίζει ότι η λύση του συμβολαίου του Πέρεζ έγινε χωρίς να λάβει ο Μεξικανός ούτε ένα ευρώ αποζημίωση, επειδή είχε κατακτήσει μέχρι μία προκαθορισμένη ημερομηνία λιγότερους βαθμούς από τον teammate του, Λανς Στρολ!

Για τη διάρκεια του συμβολαίου, το μόνο που έχει κυκλοφορήσει είναι ότι θα ισχύσει αρχικά μέχρι τα τέλη του 2021 και από εκεί και μετά θα συνεννοούνται οι δύο πλευρές μεταξύ τους στο τέλος κάθε αγωνιστικής σεζόν για τη συνέχιση της συνεργασίας τους ή όχι. Σε κάθε περίπτωση, ο Φέτελ θα παραλάβει ένα καινούριο υπηρεσιακό αυτοκίνητο, που δεν θα είναι άλλο από μία σκούρα γκρι Aston Martin Vantage 510 ίππων και αξίας άνω των 200.000 ευρώ.

Η ιδέα για την πρόσληψη του Φέτελ στην Aston Martin γεννήθηκε στις 12 Μαϊου, όταν δηλαδή ανακοίνωσε επίσημα η Ferrari ότι δεν θα συνεχίσει με τον Γερμανό την επόμενη χρονιά. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο διευθυντής της τωρινής Racing Point και μελλοντικής Aston Martin, Ότμαρ Στσάφναουερ, «αυτό το είδαμε σαν ευκαιρία», ενώ τόνισε ότι ιδιαίτερα θερμός στην έλευση του Γερμανού στη βρετανική ομάδα ήταν ο μεγαλομέτοχός της, Λόρενς Στρολ. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα, επισκέφθηκε ο Φέτελ μυστικά τον Στρολ στο σαλέ του στο Γκστάαντ της Ελβετίας, όπου του ανέλυσε ο Καναδός τα σχέδιά του για την Aston Martin στη Formula 1 και του παρουσίασε ένα προσχέδιο συμβολαίου σε πολύ προχωρημένη μορφή.

Όλα τα στελέχη της Aston Martin θεωρούν την προσθήκη του Φέτελ στο δυναμικό τους ως μία εξαιρετική κίνηση. Ο Στσάφναουερ εξήγησε τους λόγους ως εξής: «Βρίσκεται ακόμη στο άνθος της καριέρας του, κουβαλάει όμως μαζί του έναν τεράστιο θησαυρό εμπειρίας και εξακολουθεί να έχει ακόμη εξαιρετικά κίνητρα, για να πετύχει καλές επιδόσεις. Είναι ένας σκληρός εργάτης. Πιστεύουμε, ότι με την ομάδα μας και την εξέλιξη που προσδοκούμε, θα μπορέσουμε να φτάσουμε ένα επίπεδο, ώστε να είμαστε ο ιδανικός παρτενέρ για τον Σεμπ. Και είμαι απόλυτα πεπεισμένος, ότι θα οδηγήσει καλά στους αγώνες».

«Με την είσοδο της Aston Martin και με την οικονομική υποστήριξη, με το νέο εργοστάσιο στο Σίλβερστον, τη βελτίωση της ομάδας και 20% περισσότερο προσωπικό διαθέτουμε πλέον τώρα και την υποδομή. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει ένας οδηγός όπως ο Σεμπάστιαν, που κουβαλάει στις αποσκευές του τέσσερις παγκόσμιους τίτλους και 53 νίκες σε Γκραν Πρι. Ακριβώς αυτό χρειαζόμαστε και εμείς, για να κάνουμε το επόμενο βήμα», συμπλήρωσε το Νούμερο 1 της ομάδας της Racing Point.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

X