ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Πήρε το έβδομο και με στυλ ο Χάμιλτον!

Κατάφερε να επικρατήσει στο χάος της Κωνσταντινούπολης και να στεφθεί πρωταθλητής

Λούις Χάμιλτον είναι αυτός και ήθελε η μαθηματική κατάκτηση του τίτλου να έρθει με το δικό του τρόπο και το κατάφερε! Ξεκίνησε έκτος αλλά κατάφερε να κερδίσει το GP της F1 στην Κωνσταντινούπολη για να στεφθεί για έβδομη φορά πρωταθλητής, ισοφαρίζοντας το ιστορικό ρεκόρ του Σούμαχερ.

Ο Λούις Χάμιλτον στέφθηκε μια φορά πρωταθλητής με τη Mclaren και έξι με τη Mercedes

Με το τέλος του αγώνα, στο πρώτο team radio που έκανε ως πρωταθλητής, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα σε κάθε ονειροπόλο εκεί έξω: «Για όλους εσάς που ονειρεύεστε το απίθανο», είπε. Ποιος να μην υποκλιθεί στο μεγαλείο του.

 

Ο αγώνας ήταν επεισοδιακός αφού η πίστα δε στέγνωνε με τίποτα, ενώ στα αξιοσημείωτα το γεγονός πως ο Μπότας τερμάτισε γύρω πίσω από τον ομόσταλό του στη Mercedes!

 

O αγώνας

Όπως έγινε σε όλο το τριήμερο, έτσι και στον αγώνα το δράμα δεν έλειψε από την εκκίνηση κιόλας, με οδηγούς να ακουμπούν και να βγαίνουν εκτός πίστας. Ευτυχώς κανείς δεν υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει όμως ο Μπότας έπεσε 17ος και ο Νόρις 15ος!

Στην κορυφή ο poleman Στρολ έδειχνε να είναι κυρίαρχος στους πρώτους γύρους και είχε απόσταση 15 δευτερολέπτων από τον τρίτο Φέτελ μέσα σε μόλις πέντε γύρους. Ο ομόσταυλός του στη Racaind Πέρες ο μόνος που ακολουθούσε το ρυθμό του.

Τα δεδομένα άρχισαν να αλλάζουν στη συνέχεια όταν η πίστα άρχισε να στεγνώνει, με τον Λεκλέρκ της Ferrari να είναι ο πρώτος που γύρισε τα ελαστικά του σε ενδιάμεσα στον έβδομο γύρο. Μέχρι το 12ο είχαν μπει όλοι με τον Άλμπον να είναι αυτός που επωφελήθηκε από όσα γίνονταν προσπέρασε Χάμιλτον, Φέτελ και Φερστάπεν για να ανέβει από έκτος τρίτος! Ο Ολλανδός αναγκάστηκε βασικά να μπει στα πιτς μετά από έξοδο που είχε στην προσπάθεια να προσπεράσει τον Πέρες και να ανέβει στη δεύτερη θέση. Όταν βγήκε από το πιτ-στοπ ήταν πια όγδοος.

Στη μάχη για τον τίτλο, ο Χάμιλτον δεν ένιωσε ποτέ απειλή αφού ο Μπότας βολόδερνε στις τελευταίες θέσεις και αυτό αρκούσε για να τον στέψει πρωταθλητή. Η πίστα σταδιακά στέγνωνε, όμως με πολύ αργούς ρυθμούς και έτσι οι πιλότοι δε ρίσκαραν να τοποθετήσουν ελαστικά slick. Στον 30ο γύρο, ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά και το DRS, αλλά με τέτοιες συνθήκες δεν βοήθησε και σε πολλά.

O Χάμιλτον πάντως μια χαρά το εκμεταλλεύτηκε στο 37ο γύρο όταν προσπέρασε τον Πέρες για να βρεθεί στην πρώτη θέση, εκμεταλλευόμενος και το πιτ-στοπ του Στρολ! Για την ακρίβεια ο Στρολ υπέφερε μετά την επιστροφή του στην πίστα και έχανε συνεχώς θέσεις. Αντίθετα ο Χάμιλτον άνοιγε συνεχώς τη διαφορά και σε τέσσερις γύρους ήδη ήταν πάνω από 10’’ η απόσταση με τον Πέρες. Το πιο αξιοσημείωτο έγινε στον 46ο γύρο όταν ο Χάμιλτον άφησε γύρω πίσω τον Μπότας, υποτιθέμενο συνδιεκδικητή του τίτλου!

Ευνοημένος από τις συνθήκες ήταν και ο Λεκλέρ, που ανέβηκε στην τρίτη θέση και άρχισε να πιέζει τον Πέρες για τη δεύτερη. Ένα λάθος όμως που έκανε τον άφησε λίγο πίσω. Ξαφνικά όμως, δόθηκε η πληροφορία στους πιλότους πως στο φινάλε του αγώνα θα έπιανε δυνατή βροχή με τη Mercedes να καλεί τον Χάμιλτον για πιτ στοπ αφού είχε απόσταση ασφαλείας. Κάτι όμως που δε συνέβη καθώς ο Βρετανός δε θέλησε να ρισκάρει και δικαιώθηκε οδηγώντας το μονοθέσιό του στη νίκη και τον τίτλο.

Πίσω του όμως έγινε ο κακός χαμός, καθώς ο Λεκλέρκ πήγε να περάσει τον Πέρες, γλίστρησε με αποτέλεσμα να πάρει το βάθρο ο Φέτελ! Στα αξιοσημείωτα των τελευταίων γύρων και ο ρυθμός που βρήκε ο Λάντο Νόρις με τη Mclaren του, κάνοντας συνεχόμενους γρήγορους γύρους και προσπερνώντας τον Στρολ για την όγδοη θέση.

Η δεκάδα:

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Υπόλοιπα: Τελευταία Ενημέρωση