ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ο Όμιλος BMW παρουσιάζει το επαναστατικό iX5 Hydrogen

Το σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της κορυφαίας τεχνογνωσίας του BMW Group στον τομέα της ηλεκτροκίνησης

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Ο Όμιλος BMW εξελίσσει συστηματικά την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ως μία πρόσθετη επιλογή για βιώσιμη ατομική κινητικότητα. Στο πρόσφατο σαλόνι στο Μόναχο παρουσίασε το BMW iX5 Hydrogen σε φάση εξέλιξης για παραγωγή.

Το σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της κορυφαίας τεχνογνωσίας του BMW Group στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Το BMW iX5 Hydrogen είναι ένα σύγχρονο, πολυτελές Sports Activity Vehicle (SAV) που συνδυάζει επαναστατική τεχνολογία κίνησης με τις δυναμικές αναλογίες, την άνεση και την ευελιξία μιας BMW X. Το σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο μετατρέποντάς το σε ηλεκτρισμό σε μία κυψέλη καυσίμου – αποδίδοντας ηλεκτρική ισχύ έως 170 hp, με μοναδική εκπομπή τους υδρατμούς. Αυτή η κινητήρια ισχύς επιτρέπει επίσης τη διατήρηση σταθερά υψηλών ταχυτήτων σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Στις φάσεις ρολαρίσματος και φρεναρίσματος, λειτουργεί ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας με ενέργεια μία μπαταρία. Η ενέργεια που αποθηκεύεται σε αυτή τη μπαταρία χρησιμοποιείται επίσης για σπορ οδήγηση – παράγοντας συνολική ισχύ συστήματος 374 hp και διασφαλίζοντας την γνώριμη, δυναμική οδηγική εμπειρία BMW.

Η μάρκα BMW i, που είναι προσανατολισμένη αποκλειστικά στην κινητικότητα μηδενικών ρύπων, μπορεί να προσφέρει μελλοντικά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, πλέον των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων όπως τα BMW i3, BMW iX3, BMW iX και BMW i4.Με υδρογόνο παραγόμενο με χρήση ανανεώσιμης ενέργειας και διαθέσιμη την απαραίτητη υποδομή, η τεχνολογία αυτή μπορεί να συμπληρώσει τη γκάμα εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης του BMW Group – και, πιο συγκεκριμένα, να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών που δεν έχουν δική τους πρόσβαση σε ηλεκτρική υποδομή φόρτισης, διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις ή επιθυμούν έναν υψηλό βαθμό ευελιξίας.

Το υδρογόνο που είναι απαραίτητο για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου αποθηκεύεται σε δύο ρεζερβουάρ 700 bar από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), συνολικής χωρητικότητας σχεδόν έξι κιλ. υδρογόνου. Η πλήρωση των ρεζερβουάρ υδρογόνου διαρκεί μόνο τρία έως τέσσερα λεπτά – ώστε να μην υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση της BMW iX5 Hydrogen σε μεγάλες αποστάσεις, με μερικές μόνο σύντομες στάσεις ενδιάμεσα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO