ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Mercedes S-Class, το πρώτο αυτοκίνητο με αερόσακους πίσω!

Θα βρίσκονται μέσα στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων

Η ναυαρχίδα της Mercedes-Benz είναι η S-Class, το υπερπολυτελές μοντέλο που αποτελεί την τεχνολογική βιτρίνα της μάρκας και για αυτό, συνήθως είναι η αφετηρία πολλών σημαντικών συστημάτων. Η νέα γενιά θα θέσει νέα στάνταρ σε τεχνολογικό κομμάτι, θα ενσωματώνει ένα κορυφαίο σύστημα Head-Up Display που όμοιο δεν έχουμε ξαναδεί, ενώ θα φέρει πολύ σημαντικά νέα και στο κομμάτι της ασφάλειας. Προς έκπληξή μας, η Mercedes δεν ετοιμάζει ακόμη ένα ηλεκτρονικό βοήθημα για τον οδηγό αλλά επενδύει σε ένα... πατροπαράδοτο μέσο προστασίας των επιβατών, που γνωρίζουμε εδώ και δεκαετίες: τον αερόσακο.

Η νέα S-Class θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο που θα έχει αερόσακους για τους πίσω επιβάτες. Θα βρίσκονται μέσα στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και θα λειτουργούν όπως και οι εμπρός, προστατεύοντας κυρίως σε μετωπικές συγκρούσεις. Πλέον έχει γίνει γνωστό ότι ο αερόσακος δεν είναι ένα μεμονωμένο σύστημα ασφαλείας και πάει συνδυαστικά με τη ζώνη ασφαλείας. Αν δηλαδή ο επιβάτης δεν φορά τη ζώνη, είναι πιθανό να τραυματιστεί από τον ίδιο τον αερόσακο, ακόμη και σε ένα όχι και τόσο σφοδρό συμβάν. Η δύναμη με την οποία αναπτύσσεται είναι τέτοια που για τη σωστή λειτουργία, πρέπει να υπάρχει η ζώνη, ώστε κι εκείνη με τη σειρά της να συγκρατήσει μέρος της ενέργειας.

Με λίγα λόγια, η χρήση της ζώνης ασφαλείας και στα πίσω καθίσματα θα επιβάλλεται για ένα λόγο περισσότερο, σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα που δεν διαθέτουν τον αερόσακο. Να τονίσουμε ότι η νέα S-Class είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχει μετωπικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες. Στο παρελθόν έχουμε δει κι άλλους κατασκευαστές να τοποθετούν αερόσακους στις πίσω θέσεις, αλλά όχι μετωπικούς.

Επίσης η νέα S-Class θα φέρει τη νέα γενιά του συστήματος Pre-Safe με το όνομα Pre-Safe Impulse Ride. Η τεχνολογία αυτή της Mercedes επιτρέπει στο αυτοκίνητο να αντιληφθεί νωρίτερα μια πλευρική σύγκρουση και στην ουσία, προετοιμάζει το όχημα για το τρακάρισμα. Τα καθίσματα φέρνουν τους επιβάτες πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου και η αερανάρτηση της S-Class σηκώνει την πλευρά στην οποία θα γίνει η πλευρική σύγκρουση, ώστε το άλλο όχημα να συγκρουστεί πιο κοντά στο πάτωμα. Το τελευταίο έχει σαφώς μεγαλύτερη ακαμψία από άλλα μέρη του αμαξώματος και θα παρουσιαστεί πιο ανθεκτικό στις υψηλές δυνάμεις που θα αναπτυχθούν κατά το τρακάρισμα.

Πηγή: gazzetta.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Φέτελ: «Aπέτυχα»

Φέτελ: «Aπέτυχα»

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε απογοητευμένος που δεν κατόρθωσε να πάρει έναν τίτλο με τα χρώματα της Φεράρ
 |  AUTO
X