ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

MEGANE R.S. ULTIME: Το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault Sport

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Η Renault αποκάλυψε το Megane R.S. Ultime, μια ειδική έκδοση του Megane R.S. για να τιμήσει την πλούσια ιστορία του γαλλικού σπορ μοντέλου που ξεκίνησε το 2003. Το Megane R.S. Ultime είναι το τελευταίο μοντέλο της σειράς Megane R.S. και το τελευταίο μοντέλο με το λογότυπο της Renault Sport μιας και την ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας, αναλαμβάνει να συνεχίσει η Alpine.

Το αμάξωμα του Megane R.S. Ultime διαθέτει κατά 60χλστ. φαρδύτερα φτερά εμπρός και 45χλστ. πίσω, πλευρικές εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, κεντρική απόληξη εξάτμισης, κεραία σε μορφή πτερυγίου, πίσω σποϊλερ οροφής και διαχύτη. H αποκλειστική του σχεδίαση υιοθετεί τα χαρακτηριστικά σήματα της Renault Sport καθώς και γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της μάρκας.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της RENAULT

Ξεχωρίζουν οι μαύρες ματ λωρίδες στην οροφή και το καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά ενώ ο αριθμός 1976 (το έτος ίδρυσης της Renault Sport) αναγράφεται διακριτικά στη δεξιά πλευρά.

RENAULT MEGANE IV R.S. renault cyprus char pilakoutas

Ο στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει καθίσματα bucket της Recaro με επένδυση Alcantara σε απόχρωση titanium black και κεντημένο λογότυπο R.S. Κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμό και βρίσκεται δίπλα στον μοχλό των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Η έκδοση Ultime περιλαμβάνει πολλά από τα συστήματα των Megane R.S. και Megane R.S. Trophy όπως οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημα Hi-Fi της Bose, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, R.S. Monitor όργανο τηλεμετρίας, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°.

RENAULT MEGANE IV R.S. renault cyprus char pilakoutas

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 300 ίππων, με ροπή 420Nm, κιβώτιο ταχυτήτων EDC και μηχανικό διαφορικό Torsen, ενώ φθάνει τα εκατό χλμ από στάση σε 5,7 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα 4διεύθυνσης 4CONTROL, εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο.

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

X