ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Κινητήρα που θα «καίει» υδρογόνο εξελίσσει η Toyota

H Toyota υποβάλλει σε επεμβάσεις το μοτέρ του GR Yaris ώστε να «καίει» υδρογόνο

Αποφασισμένη να μειώσει το ανθρακικό της αποτύπωμα είναι η Toyota, η οποία πριν από λίγες μέρες παρουσίασε τον προπομπό του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ενώ έχει εστιάσει και σε άλλες εναλλακτικές τεχνολογίες όπως είναι οι κυψέλες υδρογόνου.

Η Toyota πιστεύει πολύ στο υδρογόνο και στο πλαίσιο αυτό εξετάζει και διαφορετικές χρήσεις του. Ειδικότερα, εξελίσσει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα χρησιμοποιεί συμπιεσμένο υδρογόνο και θα ενσωματώνεται σε μια αγωνιστική εκδοχή της Corolla Sport που θα συμμετέχει στους αγώνες αντοχής Super Taikyu.

Σημειώνεται πως το νέο μοτέρ θα βασίζεται στον γνωστό 3κύλινδρο 1.600αρη βενζίνης του GR Yaris, ενώ θα γίνουν κάποιες τροποποιήσεις στο σύστημα έγχυσης καυσίμου και στην αντλία.

Σύμφωνα με την Toyota, πως η καύση σε ένα μοτέρ υδρογόνου γίνεται ταχύτερα από ότι σε έναν βενζινοκινητήρα, μ’ αποτέλεσμα να είναι αποδοτικότερος. Παράλληλα, μολονότι, οι «υδρογονοκινητήρες» εκπέμπουν οξείδια του αζώτου (NOx), δεν παράγουν διοξείδιο του άνθρακα.

«Οι κινητήρες υδρογόνου εκτός από φιλικοί προς το περιβάλλον, έχουν την προοπτική να ενισχύσουν την οδηγική απόλαυση, μέσω των παραγόμενων ήχων και των κραδασμών τους», αναφέρει χαρακτηριστικά η Toyota σε Δελτίο Τύπου.

Η εξέλιξη του συγκεκριμένου υδρογονοκινητήρα συνιστά ένα ιδιαίτερα ελπιδοφόρο πρότζεκτ, το οποίο θα μπορούσε να κρατήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ζωντανούς.

Αντίστοιχες προσπάθειες καταβάλει και η Porsche, η οποία στρέφεται στα συνθετικά καύσιμα (efuels). Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα αυτοκίνητα GT, Frank Walliser, τα efuels μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά 85%.

 Πηγή: newsauto.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X