ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η νέα στρατηγική της ŠKODA AUTO

Ανοίγει μία νέα σελίδα για την καινούργια δεκαετία

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030: H ŠKODA AUTO ανοίγει μία νέα σελίδα για την καινούργια δεκαετία με την στρατηγική ‘NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030’.

Η νέα πορεία της εταιρείας σκοπεύει να βασιστεί πάνω σε τρεις βασικούς άξονες της μάρκας: internationalisation, electrification and digitalisation, με στόχο να φτάσουν στις πέντε πρώτες εταιρείες με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 2030, και με μεγάλη παρουσία σε Ινδία, Ρωσία και Βόρειο Αφρική. Η αρχή, φυσικά, θα γίνει από την Τσεχία, την έδρα της ŠKODA AUTO, όπου μαζί με τους μεγάλους συνεργάτες της στον Όμιλο Volkswagen, θα χτίσουν μια μεγάλη υποδομή για την υποστήριξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το πλάνο του ‘NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030’ επικεντρώνεται σε τρεις πυλώνες με τις ονομασίες ‘EXPAND’, ‘EXPLORE’ και ‘ENGAGE’. Επέκταση, εξερεύνηση και καλύτερη συνδεσιμότητα με τον πελάτη. Για παράδειγμα, το βασικότερο πακέτο που προσφέρει η ŠKODA AUTO είναι το νέο FABIA που πωλείται αρχικά στα 14,000 ευρώ. Επίσης ετοιμάζονται τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία θα τοποθετηθούν αμέσως πίσω από το ENYAQ iV, σε τιμή και σε μέγεθος, μέχρι το 2030.

Η βιωσιμότητα είναι επίσης ένα μεγάλο κομμάτι της νέας στρατηγικής της ŠKODA AUTO, με την εταιρεία να επιθυμεί να μεταμορφώσει την Τσεχία σε ένα κέντρο ηλεκτρικής κινητικότητας. Το σκέλος ‘EXPLORE’ της νέας στρατηγικής συμπεριλαμβάνει την επέκταση της εταιρείας σε περιοχές όπως Ινδία, Ρωσία και Βόρεια Αφρική μέχρι το 2030. Σαν αποτέλεσμα αυτής της επέκτασης, η εταιρεία βλέπει μια πιθανή άνοδο μέχρι και 1.5 εκατομμύρια πωλήσεις τον χρόνο σε αυτές τις περιοχές. Η παραγωγή του KUSHAQ – του πρώτου μοντέλου της ŠKODA που θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ινδίας έχει ήδη ξεκινήσει.

Η τρίτη προτεραιότητα της στρατηγικής με το όνομα ‘ENGAGE’, αναλύει προσεκτικά την ψηφιακή σχέση της εταιρείας με τον πελάτη, την βιωσιμότητα, την διαφορετικότητα αλλά και την εκπαίδευση και μόρφωση. Πλατφόρμα για όλα αυτά είναι το πρόγραμμα Simply Clever User Experience, που θα δίνει την ευχέρεια σε κάθε πελάτη να χειριστεί ένα ŠKODA ή μια υπηρεσία της ŠKODA αμέσως. Σαν αποτέλεσμα, η εμπειρία της αγοράς ενός ŠKODA θα γίνει ακόμη πιο απολαυστική. Μέχρι στιγμής, με το νέο εικονικό showroom της εταιρείας να μεγαλώνει συνεχώς, μια στις πέντε πωλήσεις αφορά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν μέσω του διαδικτύου, σε Βέλγιο, Ολλανδία, Πολωνία και Τσεχία.

Η φιλικότητα προς το περιβάλλον βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής, με την ŠKODA AUTO να εντατικοποιεί τις προσπάθειας της για μείωση των ρύπων του στόλου της κατά 50% των υφιστάμενων ρύπων. Η παραγωγή στο Vrchlabí είναι ήδη ουδέτερη προς το περιβάλλον από το τέλος της περσινής χρονιάς.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X