ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η Mercedes ένα βήμα πιο μπροστά

Σκληρή μάχη για τη δεύτερη θέση στο κατασκευαστών

Με την ολοκλήρωση οχτώ αγώνων στην τρέχουσα χρονιά η Mercedes για πρώτη φορά δείχνει να είναι ένα βήμα πιο μπροστά από Aston Martin και Ferrari όσον αφορά στη δεύτερη θέση στο κατασκευαστών.

Οι αναβαθμίσεις που παρουσίασε στο Μονακό και η αλλαγή φιλοσοφίας στο μονοθέσιο (μιας και πλέον υπάρχουν sidepods) δείχνουν να πιάνουν τόπο μιας και ιδιαίτερα στο grand prix της Βαρκελώνης υπήρχε σημαντική βελτίωση αφήνοντας πίσω της τις άλλες δυο ομάδες που διεκδικούν την δεύτερη θέση.

Ταυτόχρονα έχεις στις τάξεις της έναν επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή (Λούις Χάμιλτον) και τον Τζιορτζ Ράσελ που η πορεία του είναι συνεχώς ανοδική. Η συζήτηση όμως στην Mercedes δεν ήταν ποτέ για τους πιλότους αλλά για το μονοθέσιο. Πλέον όπως σημειώσαμε και πιο πριν η ομάδα έκανε ένα βήμα στην ορθή κατεύθυνση, με την περαιτέρω εξέλιξη να είναι αναγκαία.

Aston Martin και solo run

Στην αρχή της χρονιάς η Aston Martin είχε κάνει μεγάλα βήματα σε σύγκριση με την περσινή χρονιά και έδειχνε έτοιμη πως θα παλέψει για τα ψηλά φέτος. Είναι χαρακτηριστικό πως μέτρησε σε όλους τους αγώνες βάθρο πλην του Αζερμπαϊτζάν και Ισπανία.

Την ίδια ώρα ωστόσο η συζήτηση για την Βρετανική ομάδα αφορά το γεγονός πως η διαφορά των δυο της οδηγών είναι μεγάλη. Ο γερόλυκος Φερνάντο Αλόνσο δείχνει σταθερά το δρόμο στον Λανς Στρολ, ο οποίος παρά το γεγονός πως έχει στα χέρια του μονοθέσιο ικανό για ψηλά, κατάφερε μόλις μια φορά να τερματίσει μπροστά απ’ τον Ισπανό, ενώ σε τρεις απ’ τους εφτά αγώνες δεν πήρε καν βαθμό.

Ταυτόχρονα στην Ισπανία φάνηκε ξεκάθαρα πως η Aston Martin έχει δουλειά μπροστά της. Η Mercedes ήταν καθαρά μπροστά της, είχε τον ρυθμό, και αυτό ηχεί σαν καμπανάκι.

Τι είχες Ferrari μου... τι είχα πάντα

Στη Ferrari όλα δείχνουν πως το αποτέλεσμα του Αζερμπαϊτζάν ήταν μια έκλαμψη. Η pole position στα κανονικά προκριματικά αλλά και στα προκριματικά sprint με τον Λεκλέρκ αλλά και μοναδικό τους βάθρο μέχρι στιγμής στην χρονια. Πέραν του συγκεκριμένου Grand Prix η Ferrari δείχνει αδυναμίες. Το μονοθέσιο δεν συμπεριφέρεται καλά στα ελαστικά, ο αγωνιστικός ρυθμός είναι σταθερά πίσω από Aston Martin και Mercedes, ενώ η στρατηγική είναι συνήθως λανθασμένη.

Την ίδια ώρα ο Κάρλος Σάινθ ψάχνει τον εαυτό του και ήδη υπάρχουν καμπανάκια για τη θέση του στην ομάδα, ενώ ο Λεκλέρκ έχει παρουσιάσει κάποια λαθάκια που δείχνουν πως δεν είναι στην καλύτερη δυνατή φόρμα.

Η πραγματικότητα είναι πως για την ώρα η Ferrari δεν πείθει. Βρίσκεται πίσω από Aston Martin και Mercedes και θα πρέπει να αλλάξει αρκετά. Ασφαλώς μέχρι το τέλος της χρονιάς θα πρέπει να υπάρξουν αναβαθμίσεις, κι αν αυτές λειτουργήσουν σωστά τότε ίσως μπορέσει να διεκδικήσει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Για την ώρα όμως βρίσκεται πίσω.

Νικόλας Παρίσης

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X