ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η Ferrari υπερασπίζεται τη στρατηγική της στο Μονακό

Δεν πιστεύουν πως χειρίστηκαν λανθασμένα τη στρατηγική των οδηγών τους

Μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών του Grand Prix Μονακό, όλα έδειχναν πως θα δούμε μάχη για τη νίκη ανάμεσα στους Μαξ Φερστάπεν, Φερνάντο Αλόνσο και Σαρλ Λεκλέρ. Ωστόσο η ποινή του Μονεγάσκου για παρεμπόδιση του Λάντο Νόρις στο Q3 τον έβγαλε από την εξίσωση.

Στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα ψηλότερα στην κατάταξη για τη Ferrari ήταν ο Κάρλος Σάινθ στην 4η θέση. Ο Ισπανός είχε ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα ελαστικών, όμως όταν μπήκε για αλλαγή στη μεσαία γόμα ακούστηκε εξοργισμένος με τη στρατηγική της ομάδας του σε team radio που μεταδόθηκε στον αέρα. Εν τέλει, ο Σάινθ τερμάτισε στην 8η θέση, δύο θέσεις πίσω από τον teammate του, Σαρλ Λεκλέρ.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, ρωτήθηκε σχετικά με τη στρατηγική της ομάδας του και δεν πιστεύει πως έγινε κάποιο λάθος: «Πιστεύω πως η στρατηγική μας ήταν καλή, διότι όταν ζητήσαμε από τον Σάινθ να μπει, το κάναμε για να μην χάσουμε θέση από τον Χάμιλτον. Ήταν σωστή απόφαση, διότι η θέση στην πίστα στο Μονακό είναι το παν. Θα ήταν καλύτερη επιλογή να επεκτείναμε το stint μας αν δεν υπήρχε το ρίσκο από τον Χάμιλτον. Με αυτό ως δεδομένο, πήραμε τη σωστή απόφαση».

Όταν τον ρώτησαν σχετικά με το τι είχαν συζητήσει στο εσωτερικό της ομάδας στην περίπτωση που έβρεχε στον αγώνα, ο Γάλλος απάντησε: «Όταν ήρθε η βροχή συζητήσαμε το τι θα κάνουμε. Ήταν ένα στοίχημα από πλευράς μας, αλλά δεν μετανιώνω για κάτι, γιατί δεν χάσαμε θέση».

O Λεκλέρ, που είχε επίσης ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα ελαστικών, μπήκε για αλλαγή στον 44ο γύρο. Μετά από μόλις 11 γύρους μπήκε για να φορέσει τα ενδιάμεσα ελαστικά. Μάλιστα, η Ferrari έφερε τον Μονεγάσκο στα pit ένα γύρο μετά τους οδηγούς της Mercedes και τον Έστεμπαν Οκόν, με τους οποίους έδινε μάχη.

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO