ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

H McLaren επιβεβαίωσε συζητήσεις με την Audi

Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συνεργασίας

H McLaren περιμένει την απόφαση του Volkswagen Group για μελλοντική είσοδο στη Formula 1 και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συνεργασίας.

Το 2026 η Formula 1 θα μπει σε μια νέα εποχή με την υιοθέτηση των μονάδων ισχύος επόμενης γενιάς. Οι κατασκευαστές θα κατασκευάσουν από λευκό χαρτί τους νέους κινητήρες, παρά το γεγονός πως η βάση τους, ο turbo V6 1,6 λίτρων θα παραμείνει. Οι νέοι κανονισμοί έχουν ως στόχο να μειωθεί το κόστος και να δελεάσει νέους κατασκευαστές να εισέλθουν στο σπορ.

Το Volkswagen Group έχει εκφράσει δημόσια την πρόθεσή του να εισέλθει στο σπορ αν οι κανονισμοί πληρούν τα κριτήρια του. Αυτό θα γίνει με μία εκ των Audi ή Porsche, ή ακόμα και με τις δύο. Ωστόσο η απόφαση για το αν θα μπει μια εκ των δύο στη Formula 1 θα αργήσει να παρθεί.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Audi έχει συνδεθεί με την εξαγορά της McLaren, τόσο στο τμήμα αυτοκινήτων παραγωγής αλλά και στο αγωνιστικό. Αυτό θα εξασφαλίσει εργοστασιακό στάτους στη βρετανική ομάδα και το χρυσό εισιτήριο εισόδου για τους Γερμανούς.

Σε media day που πραγματοποιήθηκε στο McLaren Technology Center, o CEO του αγωνιστικού τμήματος της βρετανικής ομάδας, Ζακ Μπράουν αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον της Audi και άφησε ανοικτό το παράθυρο συνεργασίας: «Αυτό που έχω ακούσει είναι πως θα συνεργαστούν με τη Red Bull μέσω της Porsche. Έχουν μιλήσει με αρκετό κόσμο από τα paddock και όπως μπορείτε να φανταστείτε είχαμε κι εμείς συζητήσεις μαζί τους. Όμως μεσοπρόθεσμα έχουμε συνεργασία με τη Mercedes και είμαστε χαρούμενοι. Θα περιμένουμε να δούμε αν όντως θα εισέλθουν στο σπορ. Πιστεύω πως δεν το έχουν αποφασίσει ακόμα. Εμείς έχουμε συμβόλαιο μέχρι το τέλος της τωρινής γενιάς κινητήρων αν θέλουν να μπουν. Όπως είναι λογικό θα εξετάσουμε που βρισκόμαστε στη Formula 1 και μετά θα αποφασίσουμε τι θα κάνουμε από το 2026 και μετά».

Στη Formula 1 του σήμερα, είναι ιδιαίτερα δύσκολο για μια ομάδα που έχει πελατειακό κινητήρα να κερδίσει πρωτάθλημα. Η τελευταία ομάδα που το έκανε ήταν η Brawn GP το 2009 όταν είχαμε τη μεγάλη αλλαγή αεροδυναμικών κανονισμών.

Όμως ο Μπράουν είναι αισιόδοξος πως η McLaren μπορεί να τα καταφέρει ως μη εργοστασιακή ομάδα: «Πιστεύω πως μπορούμε να κερδίσουμε με κινητήρα Mercedes. Για πολλά χρόνια υπάρχει η εντύπωση πως δεν μπορείς να νικήσεις με πελατειακό κινητήρα. Όμως πιστεύω πως η μονάδα ισχύος μας είναι ακριβώς ίδια με της Mercedes. Δεν έχουμε δει κάτι που να υποστηρίζει το αντίθετο. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι στον σχεδιασμό, διότι αυτοί ξέρουν πως θα είναι η αρχιτεκτονική του. Δεν είναι όμως ο κινητήρας ο ίδιος αλλά η γνώση του σχεδιασμού και της αρχιτεκτονικής του».

Η McLaren είχε ένα επιτυχημένο 2021 κερδίζοντας για πρώτη φορά αγώνα από το 2012. Ο Ντάνιελ Ρικάρντο ηγήθηκε στο 1-2 της ομάδας του Ουόκινγκ στο GP Ιταλίας, στην πρώτη του νίκη από το GP Μονακό του 2018. Το 2022 η βρετανική ομάδα στοχεύει ακόμα πιο ψηλά.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X