ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

F1: Porsche και Audi περιμένουν την FIA

Οι δύο γερμανικές εταιρίες περιμένουν τους κανονισμούς για τις μονάδες ισχύος

Αρχικά, ως προθεσμία για την ανακοίνωση της φόρμουλας μονάδων ισχύος από το 2026 και μετά είχε καθοριστεί η 29η Ιουνίου του 2022. Όμως, λόγω εσωτερικών διεργασιών στην ομοσπονδία αλλά και πολιτικών πιέσεων από τις ήδη συμμετέχουσες ομάδες, η απόφαση θα καθυστερήσει. Τουλάχιστον μέχρι και τον Ιούλιο, αν πιστέψουμε τα όσα υπόσχονται ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem και ο CEO της F1, Stefano Domenicali.

Η “βιασύνη” των Audi και Porsche είναι λογική. Τα περίπου τρεισήμισι χρόνια που μας χωρίζουν από την έναρξη του πρωταθλήματος του 2026 δεν είναι πολλά. Εντός αυτού του διαστήματος θα πρέπει να ξεκινήσουν την εξέλιξη ενός project στο οποίο οι μελλοντικοί ανταγωνιστές τους θα έχουν ήδη εμπειρία μεγαλύτερη της δεκαετίας.

Για την Porsche, η συνεργασία με την Red Bull Powertrains αναμένεται να αποδειχθεί καθοριστικής σημασίας. Η κατάταξή τους στους νεοφερμένους του πρωταθλήματος σημαίνει και μεγαλύτερο budget, περισσότερες ώρες στο δυναμόμετρο καθώς και μια σειρά άλλων προνομίων. Οι ανταγωνιστές όμως δεν μπορούν να κάτσουν με σταυρωμένα χέρια. Για τον λόγο αυτό και υπάρχει έντονο παρασκήνιο με τις υπόλοιπες ομάδες να προσπαθούν να αποκομίσουν “πολιτικά” ανταλλάγματα για την συναίνεσή τους.

Όσο για την Audi, οι φήμες και πάλι επανήλθαν για συνεργασία με την Sauber. Για την ώρα, όμως, ο Vasseur αρνείται κατηγορηματικά πώς υπάρχει οποιαδήποτε επαφή μεταξύ των δύο πλευρών. Ο επικεφαλής της Alfa Romeo, μάλιστα, δείχνει προς το Grove: “Για εμένα η Williams είναι το φαβορί. Έχουν εξαιρετικές σχέσεις με την VW και την Γερμανία!”

Επιστρέφει και η Honda;

Ωστόσο, κυκλοφορούν φήμες σχετικά και για πιθανή επιστροφή της Honda από το 2026. Και μάλιστα με εξ ολοκλήρου δική της ομάδα. Η τελευταία συμμετοχή των Ιαπώνων στην F1 ήταν μία ακόμη “περίεργη” ιστορία στα πρότυπα των προηγούμενων. Επί χρόνια να πασχίζουν ώστε να γίνουν ανταγωνιστικοί, ξοδεύοντας τεράστια ποσά στον σκοπό αυτό. Και στο τέλος, μόλις τα καταφέρουν, να αποχωρούν.

Αυτήν τη φορά, όμως, οι Ιάπωνες φαίνεται πώς θέλουν να κάνουν την δική τους εργοστασιακή ομάδα, στα πρότυπα των Ferrari, Mercedes και Alpine. Για να το πράξουν αυτό θα πρέπει μάλλον να αγοράσουν κάποια από τις 10 ομάδες που αγωνίζονται ήδη. Πολλοί ισχυρίζονται ότι η Alpha Tauri θα ήταν καλή περίπτωση για την Honda. Θα άφηνε, όμως, η Red Bull έτσι εύκολα την θυγατρική της ομάδα;

Όπως και να έχει το πράγμα, θα πρέπει πρώτα να ανακοινωθούν οι κανονισμοί του 2026. Ο Ben Sulayem υποσχέθηκε σε Audi και Porsche κατά το Grand Prix του Καναδά, ότι η ανακοίνωση των κανονισμών θα γίνει εντός του Ιουλίου. Κατά πάσα πιθανότητα λίγο πριν το Αυστριακό Grand Prix;

Πηγή: newsauto.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Πετάει η Hyundai… στην κυριολεξία!

Πετάει η Hyundai… στην κυριολεξία!

Η κορεάτικη φίρμα έχει παρουσιάσει ένα πρωτότυπο ιπτάμενο όχημα που χρησιμοποιείται για μετακινήσεις σε μεγαλουπόλεις
autokinito.com.cy
 |  AUTO