ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Δοκιμή: Land Rover Defender 90 P300/P400

Ακολουθεί τα χνάρια του μεγαλύτερου 110

To νέο Land Rover Defender στην τρίθυρη έκδοση ακολουθεί τα χνάρια του μεγαλύτερου 110, όντας εξαιρετικό κάτω από όλες τις συνθήκες.

Διασχίζω τους δασικούς δρόμους της Ουαλίας, με τις ακτίνες του ήλιου να περνούν αχνά μέσα στις πυκνές φυλλωσιές. Η χάραξη της διαδρομής δείχνει κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του νέου Defender 90. Το τετρακίνητο μοντέλο κινείται χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στο λασπωμένο τερέν, ακόμα και όταν καλείται να σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός λόφου. Νιώθω σαν πιλότος αεροσκάφους με το οπτικό πεδίο να αλλάζει δραστικά μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Τη μια στιγμή κοιτάω τον συννεφιασμένο ουρανό και αμέσως μετά τις γεμάτες λάσπη νερολακκούβες. Σε αυτές τις συνθήκες η βοήθεια από τις κάμερες του συστήματος 3D Surround Camera είναι παραπάνω από σημαντική, καθώς μέσω της κεντρικής οθόνης έχω τη δυνατότητα να παρακολουθώ συνεχώς το πού πατούν και πού σημαδεύουν οι εμπρός τροχοί. Αντίστοιχα χρήσιμες είναι οι αυξημένες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, η υποβοήθηση για απότομες ανηφόρες/κατηφόρες, η δυνατότητα περάσματος μέσα από νερά βάθους 90 cm και πολλά ακόμα ταλέντα του Defender που μου επιτρέπουν να αντιμετωπίσω τα φυσικά εμπόδια χωρίς άγχος.

Ακόμα και με έναν άπειρο σε τέτοιες συνθήκες οδηγό, όπως εγώ, το Defender 90 δεν σταματά πουθενά. Σε αυτό συμβάλλουν τα χωμάτινα ελαστικά της Goodyear, Wrangler All-Terrain, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (220 mm στην περίπτωση της στάνταρ ανάρτησης, 291 mm για την προαιρετική αερανάρτηση στη λειτουργία «off-road») η έξυπνη τετρακίνηση με το σύστημα Terrain Response 2, αλλά και ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 lt με τους 300 PS και τα μεγάλα αποθέματα ροπής των 40,8 kgm.

Ωστόσο οι χαρισματικές δυνατότητες του νέου Defender 90 δεν περιορίζονται αποκλειστικά σε off-road διαδρομές, καθώς αποδεικνύεται εξαιρετικά ολοκληρωμένο και στην άσφαλτο. Βέβαια, όπως είναι αναμενόμενο, το τρίθυρο 90άρι με το πιο κοντό μεταξόνιο υστερεί σε χώρους, ειδικά για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές, ενώ παρά την απουσία των δύο θυρών το βάρος του παραμένει υψηλό αγγίζοντας τα 2.150 kg.

Πάντως το Defender 90 δεν θα υποχρεώσει σε κανέναν χωροταξικό συμβιβασμό οδηγό και συνοδηγό ενώ τα πίσω παράθυρα Alpine, χαρίζουν μια ιδιαίτερη νότα στην εμφάνιση προσφέροντας παράλληλα και πανοραμική θέα στους πίσω. Η σχεδίαση και η εργονομία του ταμπλό έχουν μεταφερθεί αυτούσια από το πεντάθυρο 110, ενώ παραμένουν και οι διευρυμένες δυνατότητες εξατομίκευσης με αρκετές επιλογές σε ό,τι αφορά τα υλικά επένδυσης στα καθίσματα και τον διάκοσμο της κεντρικής κονσόλας.

Η λειτουργία της προαιρετικής αερανάρτησης είναι εξαιρετική, καθώς συμβάλλει στην αναβάθμιση της άνεσης, ενώ ταυτόχρονα κολακεύει και ήδη πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Αντίστοιχα το σύστημα διεύθυνσης μεταφράζει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και μεταφέρει σε αυτόν χρήσιμες πληροφορίες αλλά και πολύτιμη εμπιστοσύνη. Η εικόνα διατηρεί το άκρως θετικό πρόσημο και στην ισχυρότερη έκδοση P400, με τον 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 3,0 lt με 400 PS.

Μάλιστα η ελαστικότητα από την υψηλότερη ροπή των 56,1 kgm ροπής βοηθά στην ευκολότερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τετρακίνησης και του πλαισίου εντός και εκτός δρόμου. Συνολικά λοιπόν το Defender 90 αποτελεί εξαιρετική πρόταση για όποιον δεν έχει την ανάγκη της πρακτικότητας του μεγαλύτερου 110 αλλά θέλει το ίδιο εξαιρετικό πακέτο ικανοτήτων σε όλες τις συνθήκες σε πιο compact διαστάσεις.

TECH – LAND ROVER DEFENDER 90 P300
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.997 cc, I4, TURBO, 300 PS/5.500 rpm, 40,8 kgm/1.500-4.000 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΟΚΤΩ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 7,1”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 191 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 11,5 lt/100 km
CO2: 259 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.323/1.996/1.974 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.587 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 397 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.140 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 88.500 ευρώ

Πηγή: newsauto.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X