ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αλόνσο: «Αν ήμουν διευθυντής θα κρατούσα τον Χάμιλτον μέχρι τα 80 του»

Ο Ισπανός οδηγός δηλώνει ενθουσιασμένος που ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα συνεχίσει την καριέρα του στη Mercedes

To σίριαλ για την παραμονή του Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1 είχε αίσιο τέλος. Ο πολυπρωταθλητής υπέγραψε νέο συμβόλαιο συνεργασίας με τη Mercedes-AMG Petronas και θα παραμείνει στο σπορ για δύο ακόμη χρόνια. Η επισημοποίηση της συμφωνίας έγινε αντικείμενο συζήτησης στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ και επισκίασε την επέκταση του συμβολαίου της Mercedes με τον Τζορτζ Ράσελ.

Ο Φερνάντο Αλόνσο ρωτήθηκε σχετικά με την παραμονή του Χάμιλτον στη Formula 1 για δύο ακόμη χρόνια. Με δεδομένο πως ο Βρετανός είναι στα 38 του, ο Ισπανός ρωτήθηκε για το αν είναι σωστή επιλογή από πλευράς Mercedes να κρατήσει τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

«Ποτέ μου δεν έχω δει κάποιον επικεφαλής ομάδας στην F1 ή το MotoGP να επιλέγει τον πιο αργό από τους δύο οδηγούς που έχει ως υποψήφιους. Αν ήμουν τώρα αφεντικό σε ομάδα και έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στον Χάμιλτον, τον νεότερο στο grid ή έναν ταλαντούχο οδηγό της Formula 2, θα επέλεγα τον Χάμιλτον μέχρι να γίνει 80 ετών. Ή μέχρι κάποιος να μου αποδείξει πως είναι ταχύτερος του Χάμιλτον. Ο Χάμιλτον αποδίδει στο 100% των δυνατοτήτων του και το μόνο του ενδιαφέρον είναι η Formula 1 όπως κι εμένα. Όταν κάποιος νέος ταχύτερος οδηγός έρθει στην F1 ξαναμιλάμε, αλλά προς το παρόν ο Χάμιλτον είναι ταχύτερος από όλους», ανέφερε στο πλαίσιο του Grand Prix Ιταλίας.

Ο Αλόνσο είναι ο γηραιότερος οδηγός του grid, με το συμβόλαιό του με την Aston Martin να ολοκληρώνεται το 2024 όταν θα είναι 43 ετών. Προς ώρας ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει τη διάθεση να συνεχίσει στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ.

Ο Χάμιλτον από τη μεριά του, θα είναι 40 ετών το 2025 όταν το δικό του συμβόλαιο με τη Mercedes φτάσει στο τέλος του. Θα δούμε τους δύο θρύλους της Formula 1 να οδηγούν στη νέα εποχή του σπορ το 2026;

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X