ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αλλάζουν τα δεδομένα για τους κινητήρες της Porsche

Θα υπάρχει πλαφόν στην μέγιστη ισχύ/λίτρο

24sports team

info@24sports.com.cy

Οι νέοι περιορισμοί ρύπων Euro7 που θα ξεκινήσουν να ισχύουν από το 2026 αναμένεται να φέρουν δραματικές αλλαγές στην κατασκευή κινητήρων, τουλάχιστον σε ότι αφορά την Porsche.

Πιο συγκεκριμένα, σε πρόσφατη συνέντευξή του ο υπεύθυνος για την προϊοντική γκάμα των Porsche 911 και 718 Cayman/Boxster, Frank-Steffen Walliser τόνισε πως ενώ μέχρι πρότινος η μόδα των κινητήρων ήταν το «downsizing», οι νέοι κανονισμοί της Ε.Ε. θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στην σχεδίαση των μοτέρ. Αυτό σημαίνει πως θα υπάρχει πλαφόν στην μέγιστη ισχύ/λίτρο.

Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Το 2026 θα ισχύσουν νέοι και αρκετά αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων, κάτι που θα έχει αντίκτυπο σε όλους τους κατασκευαστές. Επίσης οι διαφορές στις μετρήσεις ανάμεσα στις δοκιμές εξέλιξης και στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης θα είναι αρκετά αυξημένες. Έτσι θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στην φιλοσοφία σχεδιασμού ενός νέου κινητήρα, καθώς είναι σίγουρο ότι θα δούμε αύξηση στον κυβισμό που κατά τη γνώμη μου θα φτάσει το 20%». Και συνέχισε: «Αναμένω ότι αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν την εξέλιξη νέων κινητήρων , αντικαθιστώντας τα τετρακύλινδρα σύνολα με εξακύλινδρα και αυτά με οκτακύλινδρα».

Σύμφωνα με έρευνες, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα έχουν δύο επιλογές, είτε να περιορίσουν την μέγιστη ισχύ ενός κινητήρα, είτε να αυξήσουν την χωρητικότητά του. Προς τη δεύτερη επιλογή φαίνεται να βρίσκεται η Porsche, αν και οι μεγάλοι κυβισμού κινητήρες μειονεκτούν στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές CO2. Ο Walliser θεωρεί ότι η ιδανική λύση σε αυτό είναι η τοποθέτηση καταλυτών με τριπλάσιο ή και τετραπλάσιο μέγεθος από τους ήδη υπάρχοντες.

Για τη νέα γενιά της 911, ο Walliser δήλωσε πως το εικονικό μοντέλο της φίρμας θα συνεχίσει να πωλείται με τα νέα εξακύλινδρα θερμικά σύνολα, τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια. Από εκεί και πέρα, λόγω των νέων κανονισμών θα πρέπει να εξελιχθεί και να κατασκευαστεί ένας νέος κινητήρας, που κατά πάσα πιθανότητα να είναι υπερτροφοδοτούμενος. Αυτό ίσως να σημαίνει και το τέλος των ατμοσφαιρικών συνόλων, που σύμφωνα με τον Walliser εξαρτάται και από την αγορά της εκάστοτε χώρας. Για παράδειγμα οι ρύποι διαφέρουν από ήπειρο σε ήπειρο, άρα άλλα δεδομένα υπάρχουν στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία, άλλα στην Ευρώπη.

newsauto.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Πρώτη δοκιμή: Fiat 500 Hybrid

Πρώτη δοκιμή: Fiat 500 Hybrid

Το αποτέλεσμα, είναι οι μειωμένοι ρύποι (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας) αλλά και η χαμηλή κατανάλωση.
 |  AUTO
X