ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog Το "όχι" της Θέκλας στο Sigma και ο πόλεμος της τηλεθέασης

Δύσκολος καιρός για κομματικά ΜΜΕ

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Ο πόλεμος των καναλαρχών αλλά και των εκδοτών των κυπριακών ΜΜΕ διεξάγεται πια έντονα και μέσα από τα online media που όλοι διαθέτουν. Οι ιστοσελίδες τους ανασχεδιάζονται σε τακτική βάση και επιστρατεύουν δυνάμεις για να αντιμετωπίσουν τους αντιπάλους και να ελκύσουν κλικ και διαφήμιση.

Μεταξύ δύο τηλεοπτικών καναλιών -Alpha και Sigma- διεξάγεται ένας ιδιόρρυθμος διαδικτυακός πόλεμος ποιος θα προλάβει να βγάλει πρώτος τις ειδήσεις του βραδινού τηλεοπτικού δελτίου. Ο δε ΑΝΤ1 έχει επίσης ανασχεδιάσει πρόσφατα την ιστοσελίδα του προσπαθώντας να την κάνει πιο ελκυστική ενώ άλλαξε και το domain name του, το οποίο "δεν τραβούσε".
Έντονη είναι και η προσπάθεια που καταβάλλει στην ηλεκτρονική του έκδοση και το Omega...

Χωρίς την Θέκλα Πετρίδου βρίσκει η νέα περίοδος προγραμμάτων το Sigma. Η... εκρηκτική ψυχολόγος, συγγραφέας και τηλεπαρουσιάστρια αποφάσισε να απορρίψει την πρόταση του Sigma και να ξεκουραστεί, όπως ενημέρωσε τους πολλούς διαδικτυακούς της φίλους.
Στο Sigma πάντως ψάχνονται, όχι μόνο για να καλύψουν το κενό της Θέκλας αλλά και αρκετές άλλες τρύπες για τη νέα τηλεοπτική σεζόν η οποία αναμένεται πιο άγρια από την προηγούμενη.

Δύσκολος καιρός για κομματικά ΜΜΕ. Τόσο η Χαραυγή του ΑΚΕΛ, όσο και ο ΑΣΤΡΑ αλλά και ο διαδικτυακός "Διάλογος" που συνιστούν την μιντιακή αυτοκρατορία του κόμματος αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες που διαρρέουν από συναδέλφους των μέσων αυτών, ο εργοδότης τους, δηλαδή το ΑΚΕΛ, αποφεύγει να καταθέσει τις εισφορές που τους αποκόπτει τόσο στο Ταμείο Προνοίας όσο και στο Ταμείο Υγείας της Ένωσης Συντακτών. Κάποιοι συνάδελφοι χαρακτηρίζουν κοροϊδία το γεγονός ότι το κόμμα που στηρίζει τους εργαζόμενους κατακρατεί αποκοπές από τον μισθό των εργαζομένων σε δικές του εταιρείες. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες δεν αποκλείεται να υπάρξει και επίσημη καταγγελία σε αρμόδια όργανα του κράτους.

Αληθεύει ότι πολύ φιλόδοξο τηλεπαιχνίδι σε ιδιωτικό κανάλι δεν βρίσκει αρκετή ανταπόκριση από το κοινό για συμμετοχή, παρά τη μεγάλη διαφήμιση που του γίνεται; Αληθεύει επίσης ότι το κανάλι επανεξετάζει όλα τα θέματα που αφορούν την παραγωγή και την προώθηση του συγκεκριμένου τηλεπαιχνιδιού;

Τι λέει η τηλεθέαση;

Με τον Alpha Κύπρου να βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης τόσο στο γενικό κοινό όσο και στο δυναμικό κοινό, τα τηλεοπτικά κανάλια "ψάχνονται" με νούμερα που δεν θυμίζουν σε τίποτε την παλιά κυπριακή TV...

Οι μετρήσεις της Nielsen για τη χθεσινή μέρα έφεραν για άλλη μια φορά τον Alpha στην πρώτη θέση με δεύτερο τον ΑΝΤ1 και τρίτο το Omega, ρίχνοντας το Sigma στην τέταρτη θέση και το ΡΙΚ1 στην πέμπτη.

Αναλυτικά οι μετρήσεις της γενικής τηλεθέασης για τη χθεσινή μέρα: Alpha Κύπρου: 15,3%, ΑΝΤ1: 12,8%, Omega: 9,8%, Sigma: 9,3% και ΡΙΚ1: 8,6%.

Η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό: Alpha Κύπρου: 17,9%, ΑΝΤ1: 15,7%, Omega: 9,2%, Sigma: 7,7% και ΡΙΚ1: 3,2%.

Τα πιο μικρά κανάλια κινήθηκαν στα γνωστά χαμηλά τους ποσοστά. Στη γενική τηλεθέαση χθες κατέγραψαν: ΡΙΚ2: 2,6%, Smile: 2,2%, ΕΡΤ World: 2% και Extra: 1,9%.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση