ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ομόνοια: «Ζουμ» στη μάζα

Η εκ των γεγονότων σωστή «πράσινη» επένδυση σε συγκεκριμένο αντικείμενο

Πέτρος Παπαγιώργης

Πέτρος Παπαγιώργης

papagiorgis@sppmedia.com

Με τη συμπλήρωση μιας δωδεκάδας αγώνων πρωταθλήματος, μπορούμε να πούμε ότι η πρώτη επένδυση της Ομόνοιας βρίσκεται σε τροχιά απόδοσης και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου με το τέλος της σεζόν θα γίνεται αναφορά σε συνολική πολύ ικανοποιητική απόδοση.

Και φυσικά δεν κυριολεκτούμε γιατί δεν μιλάμε για τη δέσμευση κεφαλαίων για ένα χρονικό διάστημα, η οποία αναμένεται να αποφέρει πρόσθετα κεφάλαια στον επενδυτή.

Μιλάμε για την επένδυση που έγινε από την εταιρεία στη μάζα του κόσμου. Η Ομόνοια οργάνωσε σε μόνιμη βάση τα Fun day, δημιούργησε την οικογενειακή κερκίδα, (στη βόρεια), την οποία ο κόσμος αγκάλιασε με θέρμη και καθόρισε πολύ προσιτές τιμές για τα εισιτήρια διαρκείας σε όλες τις κερκίδες. 

Διαβάστε επίσης:  Ομόνοια: Γιουσέιν Μπόλτ… ετοιμάσου!

Το Fun day είναι μια σταθερή πετυχημένη εκδήλωση με εκατοντάδες παιδιά να ψυχαγωγούνται, η οικογενειακή κερκίδα αγκαλιάστηκε από τον κόσμο- γυναίκες και παιδιά δίνουν έντονο «παρών»- με τους οργανωμένους οπαδούς να βρίσκονται και αυτοί εκεί και να δίνουν παλμό, τα διαρκείας έχουν πλησιάσει τις έξι χιλιάδες –δεν είναι σε καμία περίπτωση ακόμη επιπέδου… Ομόνοιας ο συγκεκριμένος αριθμός - η Ομόνοια είναι με διαφορά η πρώτη ομάδα σε εισιτήρια, ενώ ο κόσμος της έχει καταρρίψει δις (μέχρι τώρα) το ρεκόρ της παρουσίας κόσμου σε γήπεδο στη μετά την εφαρμογή της κάρτας εποχή.

Η μαζικότητα του κόσμου της Ομόνοιας στο γήπεδο είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι τις τελευταίες χρονιές. Θα πρέπει όμως να πούμε και το εξής: Ότι ο κόσμος της Ομόνοιας κατά τα τελευταία χρόνια δεν πήγαινε στο γήπεδο με τη μαζικότητα που συνάδει με το εύρος της ομάδας του, όμως ήταν πάντα παρών.

Επί τούτου να θυμίσουμε ότι η Ομόνοια τη σεζόν 2017-18 ήταν η ομάδα που διέθεσε τα περισσότερα εισιτήρια στους εντός έδρας αγώνες της (95,222) ενώ το ΑΠΟΕΛ που πήρε το πρωτάθλημα, διέθεσε 93,863 εισιτήρια!

Η παρουσία του κόσμου της Ομόνοιας που ασφαλώς είναι κυρίως αποτέλεσμα της θετικότατης πορείας της ομάδας, είναι σχεδόν αψεγάδιαστη. Δεν έχουν σημειωθεί αρνητικά γεγονότα, πλην της πρόσφατης –καταδικαστέας- περίπτωσης που ρίχτηκαν αντικείμενα στο γήπεδο όταν καταλογίστηκε πέναλτι σε βάρος των πρασίνων στο ματς με το ΑΠΟΕΛ. Αυτό είναι πταίσμα μπροστά στα εγκλήματα που έγιναν στην προ κάρτας εποχής.

Η Ομόνοια επένδυσε στη μάζα των φιλάθλων και όλα δείχνουν θετικά. Η επένδυση αποδίδει. Το ίδιο γίνεται και στην Ανόρθωση. Χιλιάδες κόσμος πηγαίνει στο γήπεδο με καλά ποσοστά από πλευράς γυναικών και παιδιών. Εννοείται ότι η μαζικότητα έχει και εδώ σχέση με την πορεία της ομάδας. Η Ανόρθωση δεν έχει επενδύσει συνειδητά στη μάζα με τη μορφή που το έχει κάνει η Ομόνοια, αλλά έφερε τον κόσμο στο γήπεδο με την αγωνιστική της εικόνα και βέβαια την επιστροφή του Τιμούρ Κετσπάγια.

Την ώρα που η Ομόνοια επενδύει στη μάζα και μαζεύει τον κόσμο στα γήπεδα, ΑΠΟΕΛ, Απόλλωνας και ΑΕΛ προσπαθούν με άγαρμπο και παλιομοδίτικο τρόπο, (ανεμίζοντας σημαίες και αραδιάζοντας διάφορα επιχειρήματα που πείθουν μόνο όσους θέλουν να πειστούν), μέσω της κάρτας να φέρουν πίσω τη γνωστή μειοψηφία που κρατούσε αιχμάλωτο το ποδόσφαιρο μας. Έστω και ένας από αυτούς τους ούτω καλούμενους φιλάθλους – ανεξαρτήτως ομάδας προέλευσης- να μένει εκτός αθλητικών χώρων λόγω κάρτας, αποτελεί κέρδος για το ποδόσφαιρο μας.

Αντί οι διοικούντες των προαναφερθέντων ομάδων να ασκούν σφοδρή κριτική στις αρχές που δεν βελτιώνουν τις συνθήκες για να λειτουργήσει η κάρτα φιλάθλου- που αποτελεί νομοθεσία της Κ.Δ.- όπως για παράδειγμα η εφαρμογή ταξιθέτησης σε όλα τα γήπεδα και η εγκατάσταση εξοπλισμού (κάμερες υψηλής ευκρίνειας ) για τη σωστή ταυτοποίηση αυτών που αδικοπραγούν, ή  να λειτουργήσουν εποικοδομητικά, για τροποποίηση ενδεχομένως διατάξεων του νόμου ως σύνολο, θέλουν την κάρτα καταδικασμένη να καεί στην κόλαση

Άλλοι επενδύουν και βλέπουν απόδοση και άλλοι απλώς… αλαλάζουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Λίγα και Σταράτα: Τελευταία Ενημέρωση

X