Χωρίς άγχος βρέθηκαν στο "Δασάκι" οι ΄φίλοι της Ομόνοια Αραδίππου για το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς, αφού η ομάδα έχει ήδη εξασφαλίσει την παραμονή.
Χωρίς άγχος βρέθηκαν στο "Δασάκι" οι ΄φίλοι της Ομόνοια Αραδίππου για το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς, αφού η ομάδα έχει ήδη εξασφαλίσει την παραμονή.