Με ανακοίνωσή της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Καρμιώτισσα ενημέρωσε τον κόσμο της για την ανανέωση του συμβολαίου του Πέτρου Ψύχα.
Ο κύπριος μεσοεπιθετικός, εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδα τον Αύγουστο του 2025 και θα συνεχίσει για ένα ακόμα χρόνο τουλάχιστον.
View this post on Instagram




























