ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Μπεργκ: «Κάναμε αλλαγές - Είμαστε χαρούμενοι για τη νίκη»

Οι δηλώσεις του Νορβηγού τεχνικού

Τα όσα ανέφερε ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ, μετά το τέλος του αγώνα κόντρα τον ΑΠΟΕΛ και τη νίκη στο «αιώνιο».

Αναλυτικά:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την νίκη κάναμε αλλαγές αλλά οι παίκτες που έπαιξαν τα πήγαν καλά. Επίσης είμαστε χαρούμενοι για τα δύο γκολ του Κούσουλου.  Ο Μαέ επίσης δούλεψε πολύ στο γήπεδο , έκανε ασίστ και οι αμυντικοί μας τα πήγαν καλά».

Για το πώς θα διαχειριστεί τις αποχωρήσεις από την ομάδα μετά το πρωτάθλημα:

“Έχουμε πολύ καλή επικοινωνία. Δεν θα υπάρχουν πολλές εκπλήξεις” απάντησε ο Νορβηγός.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΟΜΟΝΟΙΑ: Τελευταία Ενημέρωση

Ομόνοια: «Κλειδί» η υπομονή

Ομόνοια: «Κλειδί» η υπομονή

Βγαίνει συνεχώς προς τα έξω ότι γίνεται προσεγμένη δουλειά έτσι ώστε το «τριφύλλι» να παρουσιαστεί ακόμη πιο ποιοτικό
Παντελής Παντελή
 |  ΟΜΟΝΟΙΑ