Ο Άρης ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας του με τον Έντι Σεμέδο.
Αναλυτικά:
Ο Άρης Λεμεσού ανακοινώνει ότι χώρισε τους δρόμους του με τον Έντι Σεμέδο με κοινή συμφωνία.
Ο 27χρονος εξτρέμ από το Πράσινο Ακρωτήριο εντάχθηκε στον σύλλογό μας τον Ιανουάριο του 2024 από την πολωνική Ράντομιακ.
Τον Φεβρουάριο του 2025, παραχωρήθηκε δανεικός στη Γιαγκελόνια μέχρι το τέλος της σεζόν 2024/25.
Ο Σεμέδο επέστρεψε στον Άρη για τη σεζόν 2025/26, πραγματοποιώντας 11 συμμετοχές στο πρωτάθλημα, καταγράφοντας ένα γκολ και δύο ασίστ, ενώ συμμετείχε και μία φορά σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Συνολικά μέτρησε 47 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τον Άρη, σκοράροντας τέσσερα γκολ και μοιράζοντας έξι ασίστ.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Έντι Σεμέδο για την προσφορά του στον σύλλογο και να του ευχηθούμε κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του.




























