ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τριανταφυλλίδης: «Θα μπορούν να ζητήσουν αποζημιώσεις»

Ο νομικός εκπρόσωπος του ΑΠΟΕΛ τοποθετείται για το θέμα της διαρροής προσωπικών δεδομένων

Γιώργος Παττίχης

Γιώργος Παττίχης

pattichis@sppmedia.com

Την Τρίτη 27 Ιουλίου, η «Economy Today» και η ιστοσελίδα μας (δες εδώ), έφεραν στην δημοσιότητα το πολύ σοβαρό θέμα με την διαρροή προσωπικών δεδομένων στην πλατφόρμα πώλησης διαδικτυακών εισιτηρίων για τους αγώνες των ΑΠΟΕΛ και Ομόνοιας.

Από τότε, με παρέμβαση της Ειρήνης Λοϊζίδου Νικολαΐδου, Επίτροπος Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η πλατφόρμα παραμένει ανενεργή. Θα λειτουργήσει σύντομα ξανά όταν ολοκληρωθεί η έρευνα που άρχισε από την ίδια μέρα η Επίτροπος.

Σε εξέλιξη η έρευνα

Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη με τους εμπλεκόμενους να δίνουν γραπτώς εξηγήσεις στα πολύ σοβαρά ερωτήματα που δημιουργήθηκαν. Εντός της εβδομάδας αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί με την Επίτροπο να ανακοινώνει το πόρισμα της.

Στην αρχή της προηγούμενης εβδομάδας η εταιρεία «ΑΠΟΕΛ Ποδόσφαιρο» δια του νομικού εκπροσώπου της, Κρις Τριανταφυλλίδη, απέστειλε επιστολή στην εταιρεία D.G. Techlink ζητώντας εξηγήσεις για την σχέση της με την Hellenic Technical Enterprises, με την οποία οι «γαλαζοκίτρινοι» συνεργάζονται τα τελευταία οκτώ χρόνια. Εκ των διευθυντών της Εταιρείας αυτής είναι ο Δημήτρης Νικολάου, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Εταιρείας που διαχειρίζεται το ποδοσφαιρικό τμήμα της Ομόνοιας.

Ο πρόεδρος της Ομόνοιας Σταύρος Παπασταύρου και ο αντιπρόεδρος της Δημήτρης Γρηγόρη είναι οι διευθυντές της D.G. Techlink, εις την οποία ανήκει η πλατφόρμα Stadium 360.net μέσω της οποίας γινόταν η διάθεση των εισιτηρίων της Ομόνοιας αλλά και του ΑΠΟΕΛ!

Υποστηρίζουν πως δεν έχουν σχέση οι δύο Εταιρείες

Επικοινωνήσαμε με τον Χρήστο Τριανταφυλλίδη ο οποίος μας είπε ότι δόθηκαν στοιχεία που δείχνουν ότι οι δύο εταιρείες δεν έχουν σχέση: «Υπήρξε η εντύπωση ότι χειρίστηκε την έκδοση των Season Ticket μία εταιρεία η οποία τελικά δεν είχε σχέση». Η D.G. Techlink πώλησε το λογισμικό της και την πλατφόρμα Stadium 360.net από τον περασμένο Ιούνιο.

«Επηρεάστηκαν μόνο 96 κάτοχοι εισιτηρίων»

Ο κ. Τριανταφυλλίδης μας είπε ακόμα ότι μέχρι την ώρα που έγινε η αποκάλυψη του προβλήματος επηρεάστηκαν μόνο 96 φίλαθλοι του ΑΠΟΕΛ, κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας οι οποίοι θα μπορούν να κινηθούν νομικά μετά την έρευνα της Επιτρόπου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Έχουν δικαίωμα νομικό και θα μπορούν μετά που η Επίτροπος θα τελειώσει την έρευνα της να στραφούν εναντίον του υπευθύνου που διαχειρίζεται αυτό το σύστημα και να ζητήσουν αποζημιώσεις».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΑΠΟΕΛ: Τελευταία Ενημέρωση

Δυο… 100%

Δυο… 100%

Το στατιστικό που δείχνει τον κυνισμό του ΑΠΟΕΛ
 |  HOT SPOT