ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Sold out για ΓΣΠ οι ΑΕΚτζήδες

Για το ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ

Με ανάρτηση της η ΑΕΚ ενημέρωσε ότι έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια που είχαν στην διάθεση τους οι φίλοι της ομάδας για το εκτός έδρας παιχνίδι της Κυριακής με το ΑΠΟΕΛ.

Η ανάρτηση:

«Η ΑEK LARNACA FC LTD ενημερώνει το φίλαθλο κοινό ότι ενόψει του αγώνα της της 21ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος με αντίπαλο το ΑΠΟΕΛ, έχουν εξαντληθεί όλα τα εισιτήρια».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΑΕΚ ΛΑΡΝΑΚΑΣ: Τελευταία Ενημέρωση

Ώρα μηδέν για Λαΐφη

Ώρα μηδέν για Λαΐφη

Η υπόθεση του Κωνσταντίνου Λαΐφη έχει περάσει στην τελική φάση και τις επόμενες ώρες αναμένεται να γίνουν γνωστές οι τελικές ...
Γιάννης Θεοδωρίδης
 |  ΑΠΟΕΛ