ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Ιμανόλ: «Δεν έχω κανένα παράπονο από τους παίκτες μου»

Οι δηλώσεις του Ισπανού τεχνικού

Δηλώσεις παραχώρησε ο προπονητής της ΑΕΚ μετά το τέλος του ματς με την Ομόνοια Αραδίππου.

Αναλυτικά:

«Πολύ σημαντική η νίκη σήμερα. Ξέραμε ότι θα είναι δύσκολο το παιχνίδι, δεν έχω κανένα παράπονο από τους παίκτες μου. Έχουμε τραυματίες που περιμένουμε να επιστρέψουν, κουβαλά κούραση η ομάδα, παίξαμε και την Πέμπτη οπότε για εμάς είναι πολύ σημαντική η νίκη απόψε».

ΑΕΚ ΛΑΡΝΑΚΑΣ: Τελευταία Ενημέρωση

Ώρα μηδέν για Λαΐφη

Ώρα μηδέν για Λαΐφη

Η υπόθεση του Κωνσταντίνου Λαΐφη έχει περάσει στην τελική φάση και τις επόμενες ώρες αναμένεται να γίνουν γνωστές οι τελικές ...
Γιάννης Θεοδωρίδης
 |  ΑΠΟΕΛ