Ο Χονγκ Μιούνγκ – Μπο αποχώρησε από την τεχνική ηγεσία της Νοτίου Κορέας μερικές μέρες μετά τον αποκλεισμό της εθνικής ομάδας στη φάση των ομίλων του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Με τους Νοτιοκορεάτες οπαδούς να ζητούν την απομάκρυνσή του, να του ασκούν δριμεία κριτική και μάλιστα διαδικτυακά να… συγκεντρώνουν και υπογραφές για να τον διώξουν, εκείνος έκανε αυτό που ήθελαν και αποχώρησε από το πόστο του.
Πηγή: sport-fm.gr





























