ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Λίβερπουλ: Πετυχημένη η αλλαγή «εγκεφάλου»!

Σαν άλλος Τορέτο από το Fast and Furious ο Κλοπ, με τους συνεργάτες του, μεταμόρφωσαν το «αυτοκίνητο» τους… προς το καλύτερο

Κωνσταντίνος Νικολάου

Κωνσταντίνος Νικολάου

nikolaouk@sppmedia.com

Το πρόβλημα είχε βρεθεί από πολύ πιο πριν και ο μηχανικός με τους συνεργάτες του είχαν μπροστά τους τρεις ολόκληρους μήνες για να το λύσουν. Δεν ήταν εύκολο όμως γιατί ορισμένα απ’ τα βασικά «εργαλεία» που χρειάζονταν για την αλλαγή του «εγκεφάλου» κόστιζαν πάρα πολύ ακριβά, ξεφεύγοντας από το μπάτζετ, ενώ ορισμένα άλλα τα ήθελαν ανταγωνιστές που ήταν πρόθυμοι να χρυσοπληρώσουν για εκείνα.

Αυτό δεν πτόησε όμως τους πρωταγωνιστές μας που με σκληρή δουλειά κατάφεραν να αναβαθμίσουν εν τέλει το αυτοκίνητο τους, το οποίο πλέον κινείται σαφώς πιο γρήγορα, όντας ικανό να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα της εποχής.

Απολογούμαστε αν σας συγχίσαμε, δεν αναφερόμαστε σε κάποιο συνεργείο αυτοκινήτων, αλλά στη Λίβερπουλ! Η αγγλική ομάδα προερχόταν από μια κακή σεζόν, ωστόσο η «αχίλλειος πτέρνα» της ήταν στο άξονα και αυτό φαινόταν δια γυμνού οφθαλμού πολύ πριν ολοκληρωθεί το περσινό πρωτάθλημα. Κάπως έτσι προέκυψε και η μετακίνηση του Άρνολντ στον άξονα, μερικές αγωνιστικές πριν το φινάλε.

Σε μια προσπάθεια λοιπόν να βελτιώσει την κατάσταση, ο Γιούργκεν Κλοπ έδειξε μεταξύ άλλων την αποχώρηση των Κειτά (λήξη συμβολαίου), Τσάμπερλειν (λήξη συμβολαίου), Μίλνερ (λήξη συμβολαίου), Άρθουρ (ολοκλήρωση δανεισμού), Χέντερσον (πωλήθηκε 14. εκ ευρώ), Φαμπιάνο (πωλήθηκε 47 εκ. ευρώ) και Καρβάλιο (δανεικός). Ο καθένας εξ αυτών είναι διαφορετική περίπτωση, αλλά η ουσία είναι πως έφυγαν εφτά παίκτες που αποτελούσαν επιλογή για τα χαφ.

Στον αντίποδα, οι «κόκκινοι» έκαναν συνολικά τέσσερις μεταγραφές που κόστισαν 172 εκατομμύρια ευρώ, με όσους αποκτήθηκαν να προορίζονται για το χώρο του κέντρου. Ο λόγος για τους Σομποσλάι (70 εκ. ευρώ), Μακ Άλιστερ (42 εκ. ευρώ), Γκράβενμπεργκ (40 εκ. ευρώ) και Έντο (20 εκ. ευρώ).

Το δείγμα δεν είναι μεγάλο, αλλά σίγουρα είναι αρκετό για τα πρώτα συμπεράσματα, τα οποία είναι πολύ ενθαρρυντικά. Ο Γερμανός τεχνικός έδωσε με το καλημέρα φανέλα βασικού στους δύο πρώτους, οι οποίοι πλαισιώνονται κυρίως από τους Τζόουνς, Γκράβενμπεργκ, Έλιοτ και Τζόουνς.

Ο Ούγγρος διεθνής (14 συμ., 2 γκολ και 2 ασίστ) ανέλαβε έναν σαφώς πιο επιθετικό ρόλο, αφού οι πλείστες επιθέσεις περνούν από τα πόδια του κι ενώ αρέσκεται να πατάει περιοχή. Πολύ σημαντικό για τη φιλοσοφία του Κλοπ το γεγονός πως είναι ταχύς, δυνατό κορμί και με καλές αντοχές, στοιχεία που τον βοηθούν να ανταπεξέλθει τόσο στο γρήγορο transition, όσο και στις απαιτήσεις της Πρέμιερ Λιγκ.

Βέβαια, τα χαρακτηριστικά που τον ξεχωρίζουν περισσότερο είναι οι τρομερές του μεταβιβάσεις και η ικανότητα του να σκοράρει από μακρινή απόσταση. Ξεκαθαρίζουμε πως δεν υιοθετούμε τις συγκρίσεις με τον Τζέραρντ, καθότι αυτές είναι τουλάχιστον υπερβολικές. 

Αναφορικά με τον Αργεντινό παγκόσμιο πρωταθλητή (13 συμ., 1 ασίστ), σε αντίθεση με το τι έκανε στην Μπράιτον, πλέον ανέλαβε έναν πιο αμυντικό ρόλο, καθότι μετατράπηκε στον «κόφτη» που δεν κατάφερε να πάρει η Λίβερπουλ (ήρθε ο Έντο, αλλά θέλει ακόμη χρόνο κι ενώ είναι γνωστά τα «ναυάγια» με Καισέδο – Λάβια).

Γνώστης του αγγλικού πρωταθλήματος, δεν χρειάστηκε ποτέ προσαρμογή, ενώ αυτή τη στιγμή είναι στην έβδομη θέση του πίνακα των χαφ της Πρέμιερ Λιγκ όσον αφορά το σταμάτημα αντίπαλων επιθέσεων. Ταυτόχρονα με το καλό κράτημα της μπάλας που διαθέτει προσφέρει ηρεμία όταν χρειάζεται κι ενώ με τις μεταβιβάσεις του ήρθε και έδεσε για το άμεσο παιχνίδι που θέλει το νέο του «αφεντικό».

Ο χρόνος των υπόλοιπων χαφ είναι μοιρασμένος έως τώρα, αλλά με εξαίρεση τον Έντο και τον τραυματία Τιάγκο, οι άλλοι τρεις είναι φοβερά εξελίξιμοι. Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα, φαίνεται πως στη Λίβερπουλ ανανέωσαν το κέντρο τους, ρίχνοντας σημαντικά το μέσο όρο ηλικίας, προσθέτοντας παράλληλα περισσότερη ποιότητα, ταχύτητα και ενέργεια. 

Σαν άλλος Τορέτο από το Fast and Furious λοιπόν, ο Κλοπ με τους συνεργάτες του, μεταμόρφωσαν το «αυτοκίνητο» τους… προς το καλύτερο!

ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ: Τελευταία Ενημέρωση