ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Δουλεύει 2 ώρες τη μέρα και βγάζει 8000 δολάρια τον μήνα

Οι συμβουλές της 24χρονης

Όπως εκατομμύρια Αμερικανοί, η 24χρονη Σάνον Σμιθ βρέθηκε χωρίς δουλειά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αρχικά, απολύθηκε από τη δουλειά της ως σερβιτόρα και στη συνέχεια, άρχισε να εργάζεται για τον εαυτό της ως διαδικτυακός προπονητής γυμναστικής, αλλά η λειτουργία της επιχείρησης απαιτούσε 10ωρα καθημερινά και έβγαζε μόνο 1.000 με 2.000 δολάρια το μήνα.

Έτσι, τον Ιούλιο του 2021, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της. Πήρε την εμπειρία της στην επιχειρηματικότητα και άρχισε να χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της στο TikTok και στο Instagram για να προωθήσει εργαλεία και διαδικτυακά προγράμματα για την οικοδόμηση του πλούτου.

@hustlewithshan 98% of people will scroll…be in the 2% that takes action & gets financially free #makemoneyontiktok #smallbizgrowth #howtodoaffiliatemarketing #digitalmarketingtips #millionairemindset2022 #howtogoviral #affiliatemarketingforbeginners #affiliatemarketingtherightway #howtomakemoneyonline  The Next Episode - Dr. Dre

Μέχρι τον Οκτώβριο, η επιχείρηση είχε απογειωθεί και οι ακόλουθοι της στο TikTok αυξήθηκαν σε περισσότερους από 40.000. Από τότε, κερδίζει περίπου 8.000 δολάρια το μήνα σε παθητικό εισόδημα μέσω προμηθειών από τις αναρτήσεις των προϊόντων που κάνει, συμπεριλαμβανομένων αυτών που είναι αρκετών μηνών και των επαναλαμβανόμενων συνδρομών στα εκπαιδευτικά της προγράμματα. Το αδιανόητο για τους περισσότερους από εμάς είναι ότι πλέον εργάζεται μόλις δύο ώρες την ημέρα, κυρίως με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η 24χρονη που βγάζει 8.000 δολάρια τον μήνα και οι συμβουλές της

Όταν οι άνθρωποι τη ρωτούν πώς μπορούν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση που να παράγει παθητικό εισόδημα, τους λέει ότι υπάρχει πολλή βαριά δουλειά στην αρχή, αλλά μακροπρόθεσμα αποδίδει. Δείτε τις καλύτερες συμβουλές της Σάνον, λοιπόν, όπως η ίδια τις αποκάλυψε στο CNBC.

«Ο στόχος είναι να δημιουργήσω ένα προϊόν μία φορά και να το πουλήσω για μεγάλο χρονικό διάστημα με περιορισμένη συντήρηση»

Αυτοματοποιήστε την επιχείρησή σας

Για να δημιουργήσετε παθητικό εισόδημα, δημιουργήστε αυτόματα συστήματα στην αρχή της επιχείρησής σας. Αυτό θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο, επειδή οι πιο βασικές εργασίες σας θα εκτελούνται με αυτόματο πιλότο.

Δημιουργήστε ένα προϊόν που απαιτεί περιορισμένη συντήρηση

«Ξεκίνησα το επιχειρηματικό μου ταξίδι ως personal trainer. Διαπίστωσα όμως ότι η πώληση μιας υπηρεσίας προπόνησης σήμαινε ότι πάντα θα αντάλλασσα τον χρόνο μου με χρήματα. Για να έχετε παθητικό εισόδημα, πρέπει να προσφέρετε ένα προϊόν που δεν απαιτεί τόσο πολλή ενέργεια για τη δημιουργία και την παράδοση του προϊόντος.

«Το να γίνω συνεργάτης ενός Δικτύου Συνεργατών, ο οποίος προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες ενός διαφημιζόμενου στο διαδίκτυο έλυσε αυτό το πρόβλημά μου -σήμερα πουλάω προϊόντα και υπηρεσίες από brands που δεν χρειάζεται να παραδώσω η ίδια» εξηγεί στο CNBC.

@hustlewithshan Reply to @tenyjah The last one is what I currently use and have not had any issues with! #affiliatemarketingtips #affiliatelinks #affiliatehelpforbeginners Aesthetic Girl - Yusei

«Ο στόχος είναι να δημιουργήσω ένα προϊόν μία φορά και να το πουλήσω για μεγάλο χρονικό διάστημα με περιορισμένη συντήρηση. Μερικά παραδείγματα: ψηφιακά μαθήματα, συνδρομές σε διαδικτυακές κοινότητες και εφαρμογές», συνεχίζει εξηγώντας πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προϊόν που απαιτεί περιορισμένη συντήρηση.

Ρυθμίστε έναν αυτόματο αποστολέα email

Ο «κανόνας των επτά» είναι ένας από τους παλαιότερους κανόνες του μάρκετινγκ. Βασισμένος σε έρευνα του Dr. Jeffrey Lant, λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν υποψήφιο πελάτη επτά φορές μέσα σε 18 μήνες πριν αυτός είναι έτοιμος να αγοράσει ένα προϊόν.

Αλλά στις μέρες μας, με τόσες πολλές διαδικτυακές διαφημίσεις, μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνείτε με τους πιθανούς πελάτες ακόμη πιο συχνά για να κάνετε μια πώληση. Η Σάνον, εξηγεί ότι χρησιμοποιεί το Aweber για να στέλνει αυτόματα καθημερινά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε υποψήφιους πελάτες που δεν έχουν αγοράσει το προϊόν της μέχρι να αγοράσουν ή να διαγραφούν από τη λίστα της.

Μην προσπαθείτε να ανακαλύψετε τον τροχό

«Βλέπω πολλούς ανθρώπους να προσπαθούν πολύ σκληρά να ανακαλύψουν εντελώς τον τροχό με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βάλουν την επιχείρησή τους στο προσκήνιο. Αλλά μετά την απόκτηση 109.100 ακολούθων στο TikTok, έμαθα ότι το κλειδί για να γίνεις viral και να αυξήσεις το κοινό σου είναι να μελετάς τι λειτουργεί για τους άλλους. Σίγουρα, θέλετε να είστε πρωτότυποι, αλλά θα πρέπει να δημοσιεύετε περιεχόμενο που οι άνθρωποι ήδη βρίσκουν ενδιαφέρον», τονίζει η 24χρονη που σήμερα δουλεύει μόλις 2 ώρες την ημέρα και βγάζει 8.000 δολάρια το μήνα.

Η Σάνον, λοιπόν, προτρέπει το κοινό της να χρησιμοποιήστε την ακόλουθη διαδικασία για να δώσει τη δική του πινελιά στις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Μελετήστε τι συζητούν άλλοι άνθρωποι στη θέση σας. Για παράδειγμα, αν πουλάτε προϊόντα ευεξίας, υπάρχει μια συγκεκριμένη συζήτηση που συμβαίνει στο χώρο της ευεξίας στην οποία θα μπορούσατε να προσθέσετε τη γνώμη σας ή ερωτήσεις που κάνουν πάντα οι άνθρωποι στα σχόλια και στις οποίες θα μπορούσατε να απαντήσετε; Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να καθορίσετε το μήνυμά σας ή τις πληροφορίες και τις συμβουλές που θα μοιραστείτε.

Δώστε προσοχή στο τι χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας. Οι επιτυχημένοι ανταγωνιστές σας δημοσιεύουν πολλές προφορικές ιστορίες ή χορούς που επικαλύπτονται με συμβουλές ως κείμενο στην οθόνη; Οι λεζάντες τους είναι μακροσκελείς ή το περιεχόμενο της ανάρτησης μιλάει από μόνο του; Σημειώστε ποιες μορφές έχουν απήχηση και σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσατε να κάνετε κάτι παρόμοιο.

Εστιάστε στα hashtags και τους ήχους που κερδίζουν έδαφος. Αποθηκεύστε ήχους και hashtags που βλέπετε σε όλη την πλατφόρμα στην οποία εργάζεστε. Προσθέστε αυτά τα στοιχεία στην προβλεπόμενη ανάρτησή σας για να φτάσει το μήνυμά σας μπροστά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Μάλιστα, ακόμη και η ίδια, παρά την επιτυχία της, για να πηγαίνει με το ρεύμα των καιρών και τις τάσεις, παρακολουθεί τακτικά τη δημιουργό μάρκετινγκ του TikTok @secretsocialari, η οποία μοιράζεται τις στρατηγικές της για να γίνει viral και να δημιουργήσει ένα δεσμευμένο κοινό.

Εστιάστε στην επίλυση ενός προβλήματος

Ο κύριος στόχος κάθε επιχείρησης είναι η πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Αλλά στο τέλος της ημέρας, κανείς δεν ενδιαφέρεται για το τι πουλάτε -οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τους δικούς τους στόχους, τα δικά τους όνειρα και τα δικά τους προβλήματα.

Πρέπει, λοιπόν, να προωθήσετε έμμεσα το προϊόν σας με τρόπο που να αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να βοηθήσει στην κάλυψη των αναγκών του κοινού σας ή να το βοηθήσει να επιτύχει κάποιον συγκεκριμένο στόχο.

Για να πουλήσετε στο κοινό σας, επικοινωνήστε μαζί του άμεσα

Οι μεμονωμένες αναρτήσεις στο Instagram ή το TikTok είναι εξαιρετικές για την παροχή αξίας και τη διασκέδαση του κοινού σας, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο για το κοινό σας να σας γνωρίσει μέσα από αυτές τις επιμελημένες αναρτήσεις. Το να έχετε μια επικοινωνία με το κοινό σας είναι πολύ σημαντικό. Καθώς οι άνθρωποι γνωρίζουν ποιος είστε, αρχίζουν να εμπιστεύονται αυτά που λέτε και αυτά που πουλάτε, γεγονός που θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις.

«Συνδέομαι άμεσα με το κοινό μου απαντώντας στα σχόλια και τα μηνύματά τους ή κάνοντας live στο Instagram και το TikTok. Αυτό μου δίνει την ευκαιρία να οικοδομήσω μια προσωπική σχέση μαζί τους μέσω γνήσιας συνομιλίας back-and-forth», εξηγεί η ίδια.

Να είστε επιλεκτικοί ως προς το τι προωθείτε

Εάν σχεδιάζετε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, η Σάνον συνιστά να εστιάσετε σε τέσσερα βασικά πράγματα.

Υψηλή βαρύτητα: Η βαρύτητα σημαίνει τον αριθμό των ανθρώπων που προωθούν ενεργά το προϊόν. Εάν ο αριθμός αυτός είναι υψηλός, ξέρετε ότι το προϊόν είναι καλό.
Χαμηλό ποσοστό επιστροφής χρημάτων: Εάν ένα προϊόν έχει υψηλό ποσοστό επιστροφής χρημάτων, αυτό σημαίνει ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν μείνει ικανοποιημένοι από αυτό, οπότε θέλετε να τα αποφύγετε. Η προώθηση προϊόντων με υψηλό ποσοστό επιστροφής χρημάτων μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη του κοινού σας προς εσάς.
Επαναλαμβανόμενες συνδρομές: Αυτοί είναι οι καλύτεροι τύποι προϊόντων για προώθηση, επειδή θα λαμβάνετε μια πληρωμή προμήθειας κάθε μήνα κάθε φορά που ο συνδρομητής ανανεώνει τη συνδρομή του.
Θετικές κριτικές: Πάντα να ψάχνετε στο Google τις κριτικές για τα προγράμματα θυγατρικών που εξετάζετε πριν αποφασίσετε να τα προωθήσετε. Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι το προϊόν είναι ευρέως αποδεκτό.

ΠΗΓΗ: newsbeast.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Viral: Τελευταία Ενημέρωση