ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ: Το κόλπο του ΔΗΚΟ με τις δημοσκοπήσεις

Οι δημοσκοπήσεις στο σαλονάκι του Πρίγκιπα στην Στράκκα δεν μπορούν να παραπλανούν τους πάντες…

Πιστολέρο

Πιστολέρο

pistolerop20@gmail.com

• Κατέστησαν τις δημοσκοπήσεις σαν τις μετεγγραφές ποδοσφαιριστών στις ομάδες. Ενθουσιάζονται οι φίλαθλοι, γράφουν δεκάδες ρεπορτάζ οι αθλητικογράφοι και θεωρούνται οι περισσότεροι μετεγγραφέντες σαν οι μεσσίες που θα αναβαθμίσουν την ομάδα τους και θα της προσδώσουν τα αναγκαία στοιχεία ώστε να κατακτήσουν τρόπαια. Στις μετεγγραφές εμπλέκονται και διάφοροι μάνατζερ που παίρνουν λεφτά και πλασάρουν το προϊόν τους, ανάλογα με τις επιθυμίες των πελατών.

• Τελικά, αρκετοί αθλητές, για να μην πούμε και η συντριπτική πλειοψηφία, αποδεικνύονται κατά την ποδοσφαιρική ορολογία, παλτά και δεν προσφέρουν τίποτε, αφού και λεφτά χάνονται και η πρόσκαιρη λάμψη μετατρέπεται σε σκότος. Σημειώνεται, ότι οι μετεγγραφές γίνονται ενίοτε από τους αθλητικούς παράγοντες, για να παραπλανήσουν τους οπαδούς τους ώστε να μην δώσουν κατάλληλη σημασία στα ουσιαστικά προβλήματα της ομάδας τους. Όταν δε, οι οπαδοί διαπιστώσουν ότι πρόκειται για παραπλάνηση και λανθασμένες επιλογές παικτών είναι πολύ αργά και πλέον η ομάδα καταποντίζεται .

• Σ’ αυτό το παιχνίδι της δημιουργίας πρόσκαιρων εντυπώσεων και προσωρινού ενθουσιασμού επιδίδεται συντεταγμένα και το ΔΗΚΟ, μέσω της παρουσίασης δημοσκοπήσεων. Με υποδείξεις του μετρ του είδους και γνωστού για τις επιδόσεις του στην διαμόρφωση κοινής γνώμης, επικοινωνιολόγου ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗ, που αντιπροσωπεύει τον ισόβιο-επικοινωνιολόγο και εν πολλοίς ΑΟΡΑΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ του κόμματος, ΚΩΣΤΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ, διοχετεύονται στα ΜΜΕ δημοσκοπήσεις που παρουσιάζουν το ΔΗΚΟ σε ανοδική πορεία χωρίς να χάνει ψήφους και ιδιαιτέρως να εισπράττει θετικό πρόσημο λόγω της στάσης του στο θέμα του προϋπολογισμού.

• Ρίχνουν και μια δημοσκόπηση με 84% αποδοχή για τον Γενικό Ελεγκτή ( θα τρίζουν τα κόκαλα του Μακαρίου που θα φτάσει τα ποσοστά του) και καθάρισαν. Φυσικά ενισχύουν και τους συνεταίρους του;, ΑΚΕΛ και επιχειρούν να δημιουργήσουν προβλήματα στους αντιπάλους με μετακινήσεις ψηφοφόρων, όπως π.χ από ΔΗΣΥ σε ΔΗΠΑ και καταποντισμό όσων δεν υπακούουν, ΕΔΕΚ- ΕΛΑΜ και κάποιους εν δυνάμει συμμάχους, όπως Οικολόγους, να πετούν…

• Δημιουργώντας αισθήματα ενθουσιασμού και ανακούφισης και επιδιώκοντας να ανατρέψει την εικόνα που σχηματίστηκε στην κοινωνία για τις ενέργειες του, ο Πρίγκιπας και το κονκλάβιο του μετέρχονται τις μεθόδους των δημοσκοπήσεων για να διαμορφώσουν κοινή γνώμη και να παρασύρουν και άλλους ψηφοφόρους στους κόλπους τους.

• Έτσι για να ενημερωθείτε σαφώς από την ΞΥΠ, είναι πασίγνωστο στους παρεπιδημούντες στα κομματικά παρασκήνια, ότι στέλεχος του κονκλαβίου του ΔΗΚΟ διαθέτει δική του εταιρεία ερευνών και μάλιστα εδώ και αρκετά χρόνια σε όποια δημοσκόπηση παρουσιάσει, το ΔΗΚΟ είναι σε ανοδική πορεία και όλα κινούνται ομαλά στο κόμμα.

• Πάμε παρακάτω. Γνωστό είναι στην πιάτσα ότι γραφείο δημοσκοπήσεων και πασίγνωστος κύριος, πλειοδοτεί για ετοιμασία ερευνών που ανάλογα με τον πελάτη και το μπάτζετ, όπως λέγεται αντίστοιχα και για τους ποδοσφαιριστές, ετοιμάζεται και η δημοσκόπηση. Οι τιμές ποικίλουν και υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να πωληθούν και 150 Ευρώ. Άλα ούνα άλα ντούε και κατακυρώνεται η δημοσκόπηση. Αν δεν πωληθεί το προϊόν θα χαλάσει οπόταν υπάρχουν και εκπτώσεις.

• Υπάρχουν και ορισμένοι άλλοι που προσαρμόζουν και αγγίζουν ελαφρώς έως αρκετά τα στοιχεία λόγω και κομματικών πεποιθήσεων και προελεύσεων, οπόταν και τα σχετικά αποτελέσματα που παρουσιάζονται. Πέραν από το όποιο χρηματικό όφελος, μην ξεχνούμε είναι ιδιωτικές εταιρείες και θέλουν χρήμα, θα έχουν και μελλοντικά οφέλη σε σχέση με έρευνες αγοράς που θα τους ανατεθούν , εκεί όπου είναι τα πολλά κέρδη.

• Προφανώς και δεν τους μηδενίζουμε όλους. Υπάρχουν εταιρείες που δρουν με επαγγελματισμό και σοβαρότητα και είναι ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΕΣ στην αγορά, όπως και δημοσκόποι που είναι καταγεγραμμένοι για την ακεραιότητα τους. Εξάλλου, τα αποτελέσματα μένουν και δεν μπορείς να παρουσιάζεις τους άσχετους ποδοσφαιριστές σαν το νέο Μέσι και όταν μπουν στο γήπεδο να μην κλωτσούν κατά την ποδοσφαιρική αργκό…

• Η δημιουργία εντυπώσεων και ΟΥΤΟΠΙΑΣ μπορεί να σας βοηθήσει πρόσκαιρα ΔΗΚΟικοί και λοιποί παρατρεχάμενοι του κονκλαβίου, αλλά όταν έρθει η ώρα της κρίσης μην πληγωθείτε ανεπανόρθωτα… Κυρίως, μη ξεχνάτε τι έπαθε ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα που χρησιμοποιούσαν τις ίδιες μεθόδους. Και με εμπλοκή του δικού σας επικοινωνιολόγου Γιώργου Χριστοφορίδη. Οι δημοσκοπήσεις στο σαλονάκι του Πρίγκιπα στην Στράκκα δεν μπορούν να παραπλανούν τους πάντες…

• Απίστευτο αλλά Κυπριστανικό: Αυτά τα περιβόητα υποκείμενα νοσήματα που μας παρουσιάζεται δεν έχουν επεξήγηση; Και βρήκατε την μέθοδο για να καλύπτεται όλους τους θανάτους και τυχόν ιατρικά λάθη. Ρίχνεις τον θάνατο από υποκείμενα νοσήματα και καθάρισες.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πιστολέρο: Τελευταία Ενημέρωση

X