ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 news

#MediaBlog Ο καλός, ο γλυκός και ο όξινος του Masterchef και η φτήνια του Γρηγοριάδη

Ο «γάμος» που προκάλεσε οργή και οι νέες απολύσεις στο OMEGA

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Πολύ καλά τα πάει το MasterChef τόσο στην Ελλάδα, όπου έχει καπαρώσει σε τηλεθέαση ακόμη και το Survivor, όσο και στην Κύπρο. Το μεγάλο ατού του τηλεπαιχνιδιού μαγειρικής είναι βεβαίως οι κριτές του. Ωστόσο, φέτος, έγινε ακόμα πιο ξεκάθαρο πως πρόκειται για ένα καθαρά τηλεοπτικό προϊόν, με τους κριτές να συμπεριφέρονται περισσότερο ως τηλεπαρουσιαστές παρά ως σεφ.

Οι τρεις σεφ, Σωτήρης Κοντιζάς, Πάνος Ιωαννίδης και Λεωνίδας Κουτσόπουλος που συνεχίζουν ως κριτές παίζουν με ιδιαίτερη επιτυχία τον ρόλο του παρουσιαστή. Ο καλός, χαμογελαστός Κουτσόπουλος έχει την ατάκα πάντα έτοιμη στα χείλη, ο γλυκός Ιωαννίδης έχει πάντα ένα καλό λόγο να πει και ο όξινος και κακός Κοντιζάς έχει πάντα μια φαρμακερή κουβέντα...

Δεν ξέρω πόσα μαθήματα χρειάστηκαν για να το πετύχουν αλλά στην ηθοποιία ξεπερνούν άνετα επαγγελματίες του είδους.

Ειδικά ο Κοντιζάς που με τον δηκτικό και ενίοτε προσβλητικό του τρόπο μεταχειρίζεται νέα παιδιά ως προϊόντα, κερδίζει εύκολα τον τίτλο του αντιπαθητικού.

Είχε δίκαιο ο Σκαρμούτσος που συμμετείχε παλαιότερα στο τηλεπαιχνίδι και δήλωσε σε χρόνο ανύποπτο πως δεν μπορούσε να προσφέρει αυτό που η παραγωγή ζητούσε; Δηλαδή περισσότερη ίντριγκα και ηθοποιία παρά μαγειρική τέχνη;

Ο... γάμος του ηθοποιού Χρήστου Γρηγοριάδη που "έπαιξε" στην εκπομπή της Χριστιάνας Αριστοτέλους του Alpha ήταν τελικά μια παραπλανητική διαφήμιση. Μια διαφήμιση που φαίνεται ότι ξεγέλασε και την παρουσιάστρια και χάρισε δωρεάν λεπτά δημοσιότητας στη νέα εκπομπή του Γρηγοριάδη και της... συζύγου του Μαρίνας Βρόντη. Οι δυό τους "παντρεύτηκαν" για μια ραδιοφωνική εκπομπή που κάνουν σε ιδιωτικό σταθμό. Η συμπεριφορά του Γρηγοριάδη ωστόσο προκάλεσε την οργή αρκετών, μεταξύ των οποίων συνάδελφοί του ηθοποιοί αλλά και δημοσιογράφοι οι οποίοι μίλησαν για "φτήνια" και νέα ήθη στη ραδιοφωνία...

Η αναστάτωση που προκλήθηκε στο OMEGA με τις νέες απολύσεις και την αυθόρμητη στάση εργασίας του προσωπικού δοκίμασε τα αντανακλαστικά πολλών. Και κυρίως της Ένωσης Συντακτών που όχι μόνο άργησε να το πάρει είδηση αλλά ούτε και μία ανακοίνωση δεν εξέδωσε για να ενημερώσει τα μέλη της για το θέμα. Και να σκεφτεί κανείς ότι στο OMEGA εργάζεται και μέλος του Δ.Σ.

Η απορία που έχουν οι εργαζόμενοι στο OMEGA αλλά και σε άλλα ΜΜΕ είναι κατά πόσον ο Χάσικος θα συνεχίσει απτόητος και χωρίς εμπόδιο τις απολύσεις και ίσως το παράδειγμά του να ακολουθήσουν και άλλοι καναλάρχες και εκδότες.

Ποιος άραγε θα ενημερώσει τους δημοσιογράφους;

Διερωτάστε ποιες είναι οι πρώτες σε τηλεθέαση εκπομπές της κυπριακής τηλεόρασης; Αν και πολλοί θα ανέμεναν πως στην κορυφή της λίστας θα βρισκόταν το ελληνοτουρκικό Survivor ή έστω το MasterChef, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Τα τηλεπαιχνίδια... έκοψαν φόρα και βρίσκονται αρκετά κάτω με τις κυπριακές σειρές να καταγράφουν ψηλά νούμερα τηλεθέασης. Την περασμένη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου πρώτες εκπομπές σε τηλεθέαση ήσαν οι εξής: Χάλκινα Χρόνια (ΡΙΚ1) με 18,84% και 69,978 τηλεθεατές, Καμώματα τζι αρώματα (ΡΙΚ1) με 26,02% και 68,640 τηλεθεατές, La pasta pomilώri (ΑΝΤ1) με 21,78% και 65,249 τηλεθεατές, Ο πιο αδύναμος κρίκος (ΡΙΚ1) με 19,54% και 61,319 τηλεθεατές και η Γαλάτεια (SIGMA) με 17,68% και 58,383 τηλεθεατές. Από τα τηλεπαιχνίδια πρώτο αναδείχθηκε το MasterChef (OMEGA) με 15,37% και 52,359 τηλεθεατές, Ο τροχός της τύχης (OMEGA) με 16,32% και 52,099 και το Survivor (SIGMA) με 15,84% και 47,206 τηλεθεατές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Χρύσανθος

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X