ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Σκηνές χάους: «Έχω δύο παιδιά με αυτισμό μαζί μου...»

Αερδρόμια-καταυλισμούς άφησε πίσω της η Thomas Cook

Χάος επικρατεί στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο μετά την κατάρρευση της Thomas Cook, με τους Βρετανούς να βρίσκονται στοιβαγμένοι στους διαδρόμους. Η μεγάλη ταλαιπωρία που υφίστανται οι πελάτες της εταιρείας, όπως και οι εργαζόμενοι που έχασαν εν μια νυκτί τις δουλειές τους, κάνουν τα αεροδρόμια να μοιάζουν με καταυλισμούς προσφύγων.

Επιβάτες που έφτασαν στο Manchester από την Νέα Υόρκη δήλωσαν ότι «κάναμε κανονικά check in και 5 λεπτά πριν την επιβίβαση, το προσωπικό της Thomas Cook μας ενημέρωσε για την κατάσταση». Ακόμη συμπλήρωσε ότι «ένιωσα άσχημα για το προσωπικό αλλά αυτοί συνέχισαν να δουλεύουν, αν και η δουλειά τους είχε χαθεί για πάντα. Ήταν μια ήρεμη πτήση και νιώσαμε ανακούφιση όταν φτάσαμε σπίτι».

Άλλοι πελάτες της Thomas Cook, μιλώντας στην «The SUN», δήλωσαν ότι η επικοινωνία και ενημέρωση ήταν πολύ κακή και είναι πανευτυχείς που επέστρεψαν επιτέλους. Στην αντίπερα όχθη γίνεται λόγος για μια καταπληκτική εξυπηρέτηση και ενημέρωση. «Δεν μπορείς να κατηγορείς το προσωπικό για την κατάσταση».

Αλλού επικρατούσαν σκηνές χάους καθώς οι Βρετανοί περίμεναν ώρες στα αεροδρόμια. χάνοντας σημαντικά γεγονότα. όπως γαμήλιες δεξιώσεις.

Δηλώσεις στο Sky News αναφέρουν ότι «δεν υπάρχει επαρκής πληροφόρηση. Χθες μας ενημέρωσαν ότι όλα είναι εντάξει, τώρα είμαστε απλά παραμελημένοι».

Μια μητέρα τόνισε ότι «Βρισκόμαστε σε ένα απόλυτο χάος. Έχω δύο παιδιά με αυτισμό μαζί μου. Πλήρωσα περισσότερα χρήματα για να μου παράσχουν βοήθεια αλλά δεν την βλέπω πουθενά».

Άλλη μια επιβάτης συμφώνησε για το χάος, προσθέτοντας όμως ότι λυπάται το πλήρωμα, αφού πιστεύει ότι ούτε αυτοί γνώριζαν κάτι για να μπορέσουν να τους βοηθήσουν. «Μόνο το ξενοδοχείο μας ενημέρωνε. Για εμάς ήταν ταλαιπωρία και για αυτούς κόποι μιας ζωής».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση