
must.com.cy
Το logo ενός αυτοκινήτου δεν είναι απλώς ένα σύμβολο πάνω στο καπό ή στο τιμόνι. Είναι η οπτική υπογραφή ενός brand, η πρώτη εντύπωση που αποτυπώνεται στη μνήμη του ατόμου όταν το βλέπει. Κάθε μάρκα, πολυτελής ή μη, καινούργια ή παλιά, έχει το δικό της χαρακτηριστικό logo, αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει και να τη θυμάται ο κόσμος. Επομένως, κάθε logo μεταφέρει όλα εκείνα που θέλει να πει το brand, με ένα μόνο σύμβολο.
Στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας, η σημασία ενός καθαρού και αναγνωρίσιμου logo είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν σε ανασχεδιασμούς που αντανακλούν τις εξελίξεις στην αισθητική, την τεχνολογία και την κουλτούρα. Παρακάτω παρουσιάζουμε την εξέλιξη των logos των πιο γνωστών brands αυτοκινήτων.
BMW