ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τουριστική καμπάνια για τα Κατεχόμενα με σήμα «Νήσος Κύπρος»

Ετοιμάζεται διαφημιστική εκδήλωση στο Λονδίνο στις 26 Ιουλίου, με τη συμμετοχή της Turkish Airlines

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Καμπάνια για τα Κατεχόμενα της Κύπρου, με το εμπορικό σήμα «Ada Kibris / Island Cyprus», δηλαδή «Νήσος Κύπρος», προμοτάρει η Τουρκία.

Η παρουσίαση έγινε στις 16 Μαΐου και, όπως επισημάνθηκε, με την εν λόγω διαφημιστική εκστρατεία επιχειρείται ένα ευρύτερο, πέραν του τουρισμού, rebranding με έμφαση σε ταυτοτικά στοιχεία. Ο δε Τούρκος υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το εμπορικό σήμα «Ada Kibris / Island Cyprus» θα μεταβάλλεται σε «Visit North Cyprus» όσον αφορά τις διεθνείς αγορές.

Σήμερα, πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της φιλοκυβερνητικής εφημερίδας Yeni Akit παρουσιάζει με αναλυτικό ρεπορτάζ τη συμμετοχή στην καμπάνια και του τουρκικού εθνικού αερομεταφορέα, Turkish Airlines, από κοινού με τη low cost θυγατρική του AJet. 

Το δημοσίευμα έχει τίτλο «Ξεκινά μια νέα εποχή με το σχέδιο “Νήσος Κύπρος”» και καταγράφει εκτενώς δηλώσεις του Αχμέτ Μπολάτ, προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου των Τουρκικών Αερογραμμών (THY) και της AJet.

«Ως εθνικός αερομεταφορέας της Τουρκίας υπογράφουμε την υποστήριξή μας στο πρόγραμμα “Νήσος Κύπρος”, ένα πολύτιμο έργο που θα διαμορφώσει το μέλλον της “ΤΔΒΚ”. Θα γίνουμε ο κύριος φορέας του εμπορικού σήματος “Νήσος Κύπρος”. […] Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τον μοναδικό νησιωτικό πολιτισμό, τις φυσικές ομορφιές, την ιστορική κληρονομιά και τον γαστρονομικό πλούτο της “Βόρειας Κύπρου” ορατά σε παγκόσμια κλίμακα» ανέφερε. 

Υποστήριξε ότι στο πλαίσιο της εκστρατείας, η Turkish Airlines θα εφαρμόσει πολιτική προσιτών τιμών σε δύο καθημερινές πτήσεις μεταξύ Κωνσταντινούπολης και “Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου” (“ΤΔΒΚ”) μέσω της AJet. «Με ανώτατη τιμή εισιτηρίου 6.000 TL σε αυτές τις δύο πτήσεις, όχι μόνο θα διευκολύνουμε τις μεταφορές αλλά θα καταστήσουμε την “ΤΔΒΚ” πόλο έλξης για ντόπιους και ξένους τουρίστες», δήλωσε ο Αχμέτ Μπολάτ.

Γνωστοποίησε ότι το λογότυπο «Νήσος Κύπρος» θα χρησιμοποιηθεί σε δύο αεροσκάφη του στόλου της AJet. «Ετσι το τουριστικό σήμα της “Βόρειας Κύπρου” θα μεταφερθεί στον ουρανό και τα αεροσκάφη θα μετατραπούν σε πλατφόρμα προώθησης», συνέχισε.

Ο Αχμέτ Μπολάτ ανακοίνωσε επίσης ότι θα προωθήσουν την καμπάνια στο Λονδίνο, στις 26 Ιουλίου 2025, προκειμένου να προσελκύσουν τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο. Ανέφερε δε ότι θα σχεδιάσουν ειδικό τιμολόγιο για πτήσεις από το αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου προς το αεροδρόμιο Sabiha Gökçen της Κωνσταντινούπολης.

Τέλος, ο Μπολάτ δήλωσε ότι έχουν εντάξει στο σχέδιο προώθησης εκπροσώπους από τον κόσμο των μέσων ενημέρωσης, των επιχειρήσεων και της τέχνης.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση