
24news team
Προβληματίζεται ο Δήμος Λεμεσού πως δεν θα επιλυθεί το οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα, απλώς και μόνο με τη λειτουργία λωρίδων για λεωφορεία στη λεωφόρο Νίκου Παττίχη και σε τμήματα του παραλιακού μετώπου, με βάση τα σημερινά δεδομένα στις δημόσιες μεταφορές και με το 90% των μετακινήσεων στην πόλη να γίνεται με το αυτοκίνητο.
Δημότες μάλιστα έχουν εκφράσει την ανησυχία τους ότι θα χειροτερέψει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Λεμεσό. Έντονη είναι και η αγωνία πολιτών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στη Νίκου Παττίχη, για το νέο οδικό έργο που πρόκειται να ξεκινήσει.
Οι λεωφορειολωρίδες περιλαμβάνονται στον σχεδιασμό για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και αποτελούν αποφάσεις του Τμήματος Δημοσίων Έργων και κατ’ επέκταση του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
«Γι’ αυτά τα έργα, δώσαμε τους προβληματισμούς μας και θέσαμε προϋποθέσεις», δήλωσε ο δήμαρχος Γιάννης Αρμεύτης, μιλώντας στο ΡΙΚ. «Λωρίδα λεωφορείων και να περνά ένα λεωφορείο κάθε μισή ώρα, σίγουρα δεν είναι λεωφορειολωρίδα. Δεν έχει νόημα να μην περνούν λεωφορεία από αυτές τις λωρίδες», πρόσθεσε ή ορθότερα προειδοποίησε τους αρμοδίους για το ΣΒΑΚ.
Παράλληλα, άφησε στο τραπέζι των συζητήσεων, μεταξύ άλλων, το ενδεχόμενο να χρησιμοποιούνται και από ηλεκτρικά οχήματα οι λωρίδες λεωφορείων.
Από λεωφόρο Μακαρίου προς κέντρο
Με τις επισημάνσεις του, ο Γιάννης Αρμεύτης έστειλε το μήνυμα πως δεν αρκούν οι υποδομές για να ωθήσουν τους πολίτες στα δημόσια μεταφορικά μέσα και στην προκειμένη περίπτωση στο λεωφορείο, αν δεν αυξηθούν οι επιλογές για τους πολίτες και αν δεν αποδειχθεί ότι προσφέρουν μετακινήσεις παντού και σε λιγότερο χρόνο.
«Οι λεωφορειολωρίδες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με έναν καλύτερο τρόπο, από τη λεωφόρο Μακαρίου προς το κέντρο και μετά νε εξελιχθεί σιγά-σιγά», είπε ο δήμαρχος Λεμεσού.