ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η απάντηση της εταιρείας Χαραλαμπίδη για το ξινισμένο γάλα 

Εκδίδεται ανακοίνωση εντός 48 ωρών - Σύνδεσμος καταναλωτών: Έπρεπε να είχε ήδη βγει ανακοίνωση

24news team

Ανησυχία στους καταναλωτές προκαλούν δεκάδες καταγγελίες για γάλα της εταιρείας "Χαραλαμπίδης- Κρίστης" που παρουσιάζει αλλοίωση πριν την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης.

Συγκεκριμένα, τις τελευταίες δύο εβδομάδες, ο Σύνδεσμος Καταναλωτών Κύπρου έχει δεχθεί σωρεία παραπόνων από όλες τις επαρχίες του νησιού σχετικά με γάλα το οποίο – όπως καταγγέλλεται – ξινίζει περίπου τέσσερις ημέρες πριν την ημερομηνία που αναγράφεται στις συσκευασίες. Το πρόβλημα φαίνεται να επηρεάζει όλες τις συσκευασίες φρέσκου γάλακτος.

Αξίζει να σημιεωθεί, ότι η εν λόγω εταιρεία ετοιμάζεται - σύμφωνα με πληφορορίες του 24news- να τοποθετηθεί επί του θέματος. Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών μας ξεκαθάρισε πως η ανακοίνωση έπρεπε να είχε ήδη εκδοθεί αφού το πρόβλημα έχει εντοπιστεί εδώ και ακετές μέρες. Ο διευθυντής των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών δεν απάντησε στο τηλεφώνημά μας αλλά σε δηλώσεις του στο ΡΙΚ τόνισε ότι  η ασφάλεια και η ποιότητα του γάλακτος ελέγχονται πριν δοθεί για κατανάλωση.

Τι απαντά η εταιρεία

Πληροφορίες του 24news αναφέρουν ότι  εταιρεία θα δώσει απαντήσεις στα θέματα που εγείρονται με ανακοίνωσή της εντός των επόμενων 48 ωρών. Όπως μας έχει αναφερθεί, η διερεύνηση του θέματος βρίσκεται σε καλό δρόμο και πολύ σύντομα θα δοθεί στη δημοσιότητα η αιτία για την οποία το συσκευασμένο γάλα βρέθηκε ξινισμένο πριν από την ημερομηνία λήξεως του. 

Σύμφωνα εξάλλου με πληροφορίες της "Καθημερινής" η εταιρεία προχωρά σε εσωτερική διερεύνηση του θέματος. Αρμόδιες πηγές αναφέρουν ότι, το πιο πιθανόν είναι το πρόβλημα με το φρέσκο γάλα που ξινίζει πριν την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης να σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό από την αλυσίδα ψύξης καθώς το γάλα αλλοιώνεται ακόμα και λίγες ημέρες μετά την αγορά του, παρότι φυλάσσεται σε κατάλληλες συνθήκες ψύξης.

Τι ανέφερε στο 24news ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών

Μιλώντας στο 24news, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης, τόνισε την ανάγκη άμεσης ενημέρωσης του κοινού από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, σημειώνοντας πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί.

Τα παράπονα που δέχθηκε ο Σύνδεσμος Καταναλωτών, σύμφωνα με τον κ. Δρουσιώτη είναι δεκάδες αφού όπως μας είπε: «μέχρι χθες δεχθήκαμε δεκάδες καταγγελίες και δεν είχαμε κάποια ένδειξη ότι διορθώθηκε το όλο θέμα», προσθέτοντας «το παράπονό μας ως Σύνδεσμος είναι ότι έπρεπε να είχε βγει ανακοίνωση».

Ερωτηθείς για ποια γάλατα δέχονται παράπονα ο κ. Δρουσιώτης απάντησε: «Σε όλα τα γάλατα, σε όλες τις συσκευασίες».

Ο Σύνδεσμος Καταναλωτών ζητά από τις αρμόδιες Αρχές να προβούν σε άμεσους ελέγχους, να διερευνήσουν την αιτία του προβλήματος και να ενημερώσουν υπεύθυνα το κοινό.

«Δεν συντρέχει οποιοσδήποτε μικροβιολογικός κίνδυνος»

Ο διευθυντής των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών, Χριστόδουλος Πίπης, δεν απάντησε στις κλήσεις του 24news. Mε χθεσινές του δηλώσεις στο ΡΙΚ ανέφερε ότι η ασφάλεια και η ποιότητα του γάλακτος ελέγχονται πριν δοθεί για κατανάλωση, τόσο από την αρμόδια υπηρεσία του κράτους, όσο και από την ίδια την εταιρεία.

Ο κ. Πίπης είπε ότι οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες ενημερώθηκαν την τελευταία εβδομάδα για το ζήτημα, και άρχισαν αμέσως την διερεύνησή του.

Σημείωσε ακόμη ότι το ζήτημα διερευνάται και από την ίδια την εταιρεία, υπογραμμίζοντας πως με βάση την ενημέρωση που έλαβαν οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες, από μικροβιολογικής άποψης δεν τίθεται ζήτημα ασφάλειας.

Ο κύριος Πίπης είπε ότι δεν συντρέχει οποιοσδήποτε μικροβιολογικός κίνδυνος, ούτε τίθεται θέμα ύπαρξης καταλοίπων φαρμακευτικών ουσιών, που να δημιουργούν ζήτημα δημόσιας υγείας.

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση