ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Γιατί οι διαφημίσεις γίνονται ξανά… ρετρό;

Από την υπερπαραγωγή στη διαφάνεια: Η επιστροφή της ειλικρίνειας στις διαφημιστικές καμπάνιες

must.com.cy

Της Ριάνας Στυλιανού

Για χρόνια, οι διαφημίσεις βασίζονταν σε φαντασμαγορικά concept, σκηνοθεσίες blockbuster και πρόσωπα που φώτιζαν εξώφυλλα. Όμως κάτι αλλάζει — και δεν είναι απλώς τάση, είναι μετατόπιση. Στον κόσμο του marketing, η μόδα γυρνά ξανά στο παλιό καλό καιρό. Οι διαφημίσεις παίρνουν μια πιο ρετρό μορφή: έναν τόνο άμεσο, ειλικρινή και ξεκάθαρο, σαν να βγήκαν από τη δεκαετία του ’80, αλλά με αισθητική 2025.

Από το εντυπωσιακό στο ανθρώπινο

Για δεκαετίες, brands συναγωνίζονταν σε εντυπωσιακές καμπάνιες με «stunt casting» – διασημότητες που έκαναν τα πιο απρόσμενα πράγματα για να προωθήσουν ένα προϊόν. Όμως σήμερα, το κοινό έχει αρχίσει να κουράζεται. Δεν εντυπωσιάζεται πια από την υπερβολή. Οι καταναλωτές δεν θέλουν να δουν άλλη μία celeb να κάνει κάτι τρελό για ένα κραγιόν. Θέλουν να καταλάβουν τι πουλάς – και γιατί να το αγοράσουν.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της νέας «ρετρό» προσέγγισης στη διαφήμιση —όπου το προϊόν ξαναμπαίνει στο επίκεντρο— είναι το διαφημιστικό της E.l.f. Cosmetics για το Super Bowl 2023, με πρωταγωνίστρια τη Jennifer Coolidge.

Η διαφήμιση είχε όλα τα συστατικά μιας επιτυχημένης viral καμπάνιας: χιούμορ, μία αγαπημένη και αναγνωρίσιμη ηθοποιό, σύντομη διάρκεια, και πάνω απ’ όλα, ένα απλό και ξεκάθαρο concept. Η Jennifer Coolidge εμφανίζεται να εφαρμόζει το Power Grip Primer, ένα προϊόν που υπόσχεται μεγάλη διάρκεια και τέλεια βάση για το μακιγιάζ. Καθώς το χρησιμοποιεί, το δέρμα της γίνεται τόσο… “κολλώδες”, που η ίδια δεν μπορεί να ξεκολλήσει τα χέρια της από το πρόσωπό της — και το διασκεδάζει, με τον χαρακτηριστικό κωμικό της τρόπο.

Διαβάστε την συνέχεια στο must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση