ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Γέφυρα Καλαβασού: Το αόρατο ποτάμι και οι 20 πόντοι που λείπουν

Σκάλωσε ο σχεδιασμός για την εναλλακτική όδευση - Ποιοι ανησυχούν να μην μετατραπεί σε… Γιοφύρι της Άρτας

24news team

Δεν μπορεί να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός για τη δημιουργία δρόμου που θα περνά κάτω από τον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας – Λεμεσού, στο ύψος της Καλαβασού, ώστε να προσφέρει μια εναλλακτική όδευση από και προς το ενεργειακό κέντρο που βρίσκεται στην περιοχή.

Υπάρχουν δύο εμπόδια που καθιστούν ανέφικτη την πραγματοποίηση του έργου, καθώς μέχρι σήμερα, τα αρμόδια κυβερνητικά τμήματα δεν φαίνεται να έχουν συνεννοηθεί ή να γνωστοποιήσουν αν βρήκαν την άκρη για να τα ξεπεράσουν.

Γεγονός που προκάλεσε δυσφορία σε βουλευτές, οι οποίοι βρέθηκαν προ ημερών στο επίμαχο σημείο κάτω από τη γέφυρα της Καλαβασού, με την ευκαιρία της συζήτησης με εκπροσώπους των κοινοτήτων της περιοχής για αντισταθμιστικά μέτρα λόγω -κυρίως- της βεβαρημένης ποιότητας του αέρα για την οποία φωνάζουν εδώ και χρόνια οι κάτοικοι.

Κάτω από τη γέφυρα, η οποία σύμφωνα με την ενημέρωση από το Τμήμα Δημοσίων Έργων προς τη Βουλή, θα είναι έτοιμη να παραδοθεί ολόκληρη στην κυκλοφορία σε ένα μήνα, υφίσταται ένας χωματόδρομος. Σε εκείνο το σημείο, κάτω από το γέφυρα, το ύψος είναι κατάλληλο για πυροσβεστικά, στρατιωτικά οχήματα και ασθενοφόρα, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Ποτάμι ο χωματόδρομος

Το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων ωστόσο δεν ανάβει το πράσινο φως επειδή στον δικό του χάρτη, ο υφιστάμενος χωματόδρομος είναι σημειωμένος ως ποτάμι (ρυάκι λένε οι παλαιότεροι), άσχετα αν νερό δεν υπάρχει ούτε για δείγμα.

Λείπουν 20 πόντοι

Τα Δημόσια Έργα προχώρησαν ως εκ τούτου σε νέο σχεδιασμό όδευσης, παραπλεύρως. Όπως αποδείχθηκε, η εναλλακτική επιλογή δεν μπορεί να εξυπηρετήσει στρατιωτικά και πυροσβεστικά οχήματα επειδή δεν έχει το απαιτούμενο ύψος. Υπολείπονται γύρω στους 20 πόντους, όπως έχει αναφερθεί.

«Όχι» σε επανασχεδιασμό

Βουλευτές άρχισαν να τοποθετούνται με έντονο ύφος πως θα πρέπει να παρθούν μέτρα ώστε να καταστεί εφικτή η όδευση από τον υφιστάμενο χωματόδρομο. Επιπλέον, είπαν «όχι» στο σενάριο ενός επανασχεδιασμού από το Τμήμα Δημοσίων Έργων με σκοπό να σκάψουν για δρόμο κάτω από τη γέφυρα ώστε να ανακτηθούν οι απαιτούμενοι 20 πόντοι ύψος, φοβούμενοι να μην μετατραπεί τελικά σε… Γιοφύρι της Άρτας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση