ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Επικίνδυνος φορτιστής στην κυπριακή αγορά (pic)

Ανακοίνωση του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών για απόσυρση προϊόντος από την αγορά

Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών πληροφορεί το καταναλωτικό κοινό ότι έχει εντοπίσει στην αγορά το πιο κάτω προϊόν (φορτιστής USB), το οποίο δεν συμμορφώνεται με τις βασικές απαιτήσεις ασφάλειας της οδηγίας για τον Ηλεκτρολογικό Εξοπλισμό Χαμηλής Τάσης (LVD), αφού εμπερικλείει ουσιαστικούς κινδύνους ασφάλειας για τον χρήστη. Ως εκ τούτου, ο εισαγωγέας έχει προβεί σε εθελοντική απόσυρσή του από την αγορά.

Προϊόν: Φορτιστής USB

  • Κατηγορία: Μετατροπείς, προσαρμογείς και φορτιστές
  • Είδος: Φορτιστής USB (USB power charger)
  • Εμπορική επωνυμία: QN TECHON
  • Μοντέλο: GAT-0501500
  • Χαρακτηριστικά: 0.3 Α, 100-240 V, 50-60 Hz
  • Εισαγωγέας: KYMATA TRADING LTD

Κίνδυνος: Φωτιά

Παρακαλείται οποιοσδήποτε γνωρίζει σημείο πώλησης τέτοιου προϊόντος ή χρειάζεται επιπρόσθετες πληροφορίες/διευκρινίσεις να επικοινωνεί με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών στα τηλέφωνα 22800514 και 22800522 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση msa@ems.mcw.gov.cy ή στο φαξ 22348202.

Προτρέπονται οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους το πιο πάνω προϊόν να μην το χρησιμοποιούν και να το επιστρέψουν άμεσα στον πωλητή, δηλαδή στο κατάστημα από το οποίο το έχουν προμηθευτεί.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τον περί Προστασίας του Καταναλωτή Νόμο του 2021, σε περίπτωση αγοράς μη ασφαλούς προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται σε αντικατάσταση του προϊόντος, ώστε το προϊόν να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να λάβει πίσω το πλήρες ποσό που πλήρωσε. Υπενθυμίζεται ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο 2 ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής.

Στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονο του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή.

 

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση