Ο Ολυμπιακός προχώρησε στην ολοκλήρωση της τρίτης μεταγραφικής προσθήκης του ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν, καθώς μετά τους Κώστα Φορτούνη και Πάμπλο Μαφέο, ανακοίνωσε την απόκτηση του Δημήτρη Στουρνάρα.
Ο 25χρονος τερματοφύλακας που αγωνίστηκε τα τελευταία δύο χρόνια στον Ηρακλή, αποτελεί γέννημα-θρέμμα των «ερυθρόλευκων», έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του από τις ακαδημίες των Πειραιωτών.
Λίγες μόνο ώρες μετά το «αντίο» στον Αλέξανδρο Πασχαλάκη, ο Ολυμπιακός προχώρησε στην ανακοίνωση της απόκτησης του Στουρνάρα, με τον Έλληνα κίπερ να παίρνει ουσιαστικά τη θέση που είχε ο Μπότης κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν, δηλαδή εκείνη του τρίτου τερματοφύλακα.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.
Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.
Δημήτρης, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο».
Καλώς ήρθες Δημήτρη στον Ολυμπιακό! pic.twitter.com/wrCwAaCsdE
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026
Πηγή: sport-fm.gr






























