ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ο τιμοκατάλογος του σουπερμάρκετ των «influencers»

Οι αναρτήσεις των Ελλήνων και ξένων διασήµων στα social media που αγγίζουν αστρονοµικά ποσά!

Ηλέκτρα Στασινοπούλου

Τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν µπει για τα καλά στις ζωές όλων. Για κάποιους έχουν γίνει ένας δίαυλος επικοινωνίας µε φίλους, για άλλους ευκαιρία για φλερτ, για άλλους πεδίο προβολής των προϊόντων τους και για τους διάσηµους ένας καλός τρόπος να έχουν εισόδηµα απλώς και µόνο µε ένα ποστ µιας και οι αµέτρητοι ακόλουθοί τους τούς έχουν αναγάγει σε influencers.

Κάποιοι είναι influencers και κάποιοι θα ήθελαν να γίνουν. Και γιατί όχι; Πληρώνεσαι για να διαφηµίζεις προϊόντα που ήδη λατρεύεις ούτως ή άλλως και βγάζεις και το µεροκάµατό σου. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο; Πώς, όµως, αποφασίζουν πόσο να χρεώσουν για κάθε διαφήµιση και ποια είναι η στάνταρ τιµή;

Πολλοί είναι αυτοί που δέχονται ως δώρα τα προϊόντα που προβάλλουν και άλλοι απλώς καταλήγουν σε µια συµφωνία µε την εταιρεία για το ποιο θα είναι το ποστ και τι θα περιλαµβάνει.

Τα αστρονομικά ποσά των Ελλήνων
Οι τιµές ποικίλλουν ανάλογα µε το είδος της ανάρτησης, αλλά και τους followers των διασηµοτήτων. Σύµφωνα µε το δηµοσίευµα του Πρώτου Θέµατος, πρωταθλητής των Ελλήνων influencers αναδεικνύεται ο Σάκης Τανιµανίδης, ο οποίος φέρεται να χρεώνει από 5.000 έως και 8.000 ευρώ για κάθε ανάρτησή του που θα µοιραστεί µε τις 961.000 followers του.

Μικρότερα, αλλά διόλου ευκαταφρόνητα και τα ποσά που ζητά η σύζυγός του, Χριστίνα Μπόµπα, για να διαφηµίσει κάποιον στο Instagram της. Το story κοστολογείται στα 1.000 ευρώ, µια απλή ανάρτηση 5.000 ευρώ, ένα post µε βίντεο 6.000 ευρώ, ενώ ένας διαγωνισµός 7.000 ευρώ. Το Instagram της Χριστίνας Μπόµπα ακολουθούν περίπου 713.000 followers.

 

Ακολουθεί στη σχετική λίστα η Ιωάννα Μαλέσκου, η οποία, αν και έχει µόνο 217.000 followers, χρεώνει ακριβά τις αναρτήσεις της. Συγκεκριµένα, ένα απλό post κοστίζει από 4.000 έως 7.000 ευρώ, ένα post µε βίντεο 6.000 ευρώ, ένα story 1.000 ευρώ και ένας διαγωνισµός 7.000 ευρώ.

Σαφώς φθηνότερες, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς το 1.000.000 λογαριασµούς που την ακολουθούν, είναι οι αναρτήσεις της Φαίης Σκορδά, το Instagram της οποίας όµως λειτουργεί περισσότερο µε «πακέτα». Έτσι για ένα πακέτο έξι αναρτήσεων, η δηµοφιλής παρουσιάστρια χρεώνει 22.000, κάτι που µεταφράζεται σε 3.600 ευρώ/ανάρτηση.

Περίπου 3.000 ευρώ χρεώνει ανά ανάρτηση η Κατερίνα Καινούργιου µε τις 807.000 followers και 4.500 για κάθε διαγωνισµό.

Τέλος, στα πιο χαµηλά κασέ, συναντά κανείς ονόµατα όπως αυτό της Αλεξάνδρας Παναγιώταρου µε 1.200 ευρώ ανά post και 350 ευρώ ανά story. Η Ελένη Μενεγάκη έχει αποκτήσει µια σχέση εµπιστοσύνης µε τους τηλεθεατές, γι’ αυτό άλλωστε έχει «χτίσει» και ένα λογαριασµό µε 1,2 εκατοµµύρια followers στο Instagram. Εταιρείες που θέλουν την ωραία Ελένη να διαφηµίσει τα προϊόντα τους πληρώνουν όσα εκείνη θέλει, φτάνει να τους φιλοξενήσει στη σελίδα της. Σύµφωνα µε δηµοσίευµα του youweekly.gr, η παρουσιάστρια εισπράττει πλέον 15.000 ευρώ για κάθε της ανάρτηση στο Instagram για την προώθηση διαφόρων προϊόντων κ.τ.λ., ενώ πριν την αποχώρησή της από την τηλεόραση, η αµοιβή της για κάθε ανάρτηση κυµαινόταν από 5 έως 7 χιλιάδες ευρώ.

«Βασίλισσες» των selfies
Όταν βρίσκεσαι στο #6 µε τους λογαριασµούς που έχουν τους περισσότερους followers στη δηµοφιλή πλατφόρµα του Instagram, οι απαιτήσεις που έχεις από τις εταιρείες είναι πολλές. Η Kim Kardashian διαθέτει 257.000.000 followers στον λογαριασµό της. Η διάσηµη τηλεπερσόνα µετέτρεψε την απήχηση που έχει στα social media σε χρήµατα και ξέρει πολύ καλά πώς παίζεται το παιχνίδι. Σύµφωνα µε το ΤΜΖ, ένα µόνο ποστάρισµα για κάποια διαφήµιση µπορεί να φέρει στις τσέπες της 1.000.000 δολάρια.

Η τραγουδίστρια Selena Gomez παίρνει 425.000 λίρες για κάθε post που κάνει. Στη συνέχεια ακολουθούν οι αδερφές Kardashian, ο ποδοσφαιριστής Cristiano Ronaldo, τα µοντέλα Cara Delevingne και Gigi Hadid και ο άσος του αµερικανικού µπάσκετ, Lebron James. Όσον αφορά τους influencers, πρώτη έρχεται η Youtuber Hudson Kattan µε 14.000 λίρες ανά post. Στις υπόλοιπες θέσεις βλέπουµε bloggers όπως οι Zoe Sugg, Chiara Ferragni και Aimee Song.

Πόσα πάνε τα κασέ στην Κύπρο

Και στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια ανθίζει η νέα µόδα των influencers που για πολλούς είναι επικερδής. Καθηµερινά βλέπουµε µέσα από τους προσωπικούς τους λογαριασµούς να διαφηµίζουν ποικίλα προϊόντα, από είδη οµορφιάς µέχρι γάλατα και σαπούνια. Πολλοί είναι αυτοί που διαφηµίζουν και έχουν ήδη µπει στην κατηγορία των influencers, εντούτοις ποτέ δεν αποκάλυψαν τα ποσά που παίρνουν από τη διαφήµιση προϊόντων.

Καλά ενηµερωµένες πηγές του Beautiful People αναφέρουν πως το κασέ των Κυπρίων influencers ξεκινά από 50 και φθάνει έως τα 1500 ευρώ για ποστ και stories. Αυτό αλλάζει βέβαια µε το άτοµο και τους ακολούθους του. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως έτυχε στο παρελθόν, άτοµο γνωστό και µε µεγάλη επιρροή να έχει ζητήσει µέχρι και 5000 ευρώ για ένα ποστ, αίτηµα το οποίο δεν έγινε αποδεκτό.

Πάντως, αν οι διαφηµιστές κρίνουν από τον αριθµό των ακολούθων τους, να αναφέρουµε ότι στη λίστα των Κυπρίων µε τους περισσότερους ακολούθους βρίσκεται ο Αντρέας Γεωργίου (ηθοποιός, παραγωγός) µε 1 εκατοµµύριο, η Εβελίνα Σκίτσκο (µοντέλο) µε 119.000, η Κωνσταντίνα Ευριπίδου (παρουσιάστρια) µε 100.000, η Χριστιάνα Αριστοτέλους (παρουσιάστρια) µε 99.000, η Άντρεα Κυριάκου (µοντέλο) µε 97.000, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης (καλλιτέχνης) µε 90.000, η Άντρη Καραντώνη (παρουσιάστρια) µε 74.000, ο Πιέρος Σωτηρίου (ποδοσφαιριστής) µε 43.000 και ο Νικόλας Ιωαννίδης (στυλίστας) µε 40.000 ακολούθους.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Media  |  Gossip  |  Viral  |  Hot  |  Κύπρος  |  Instagram

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση