ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

GNTM: Η πρώτη γυμνή φωτογράφιση της σεζόν είναι γεγονός!

Σοκ για τα κορίτσια

Την πρώτη γυμνή φωτογράφιση του GNTM5 παρακολούθησαν οι τηλεθεατές στο επεισόδιο της Τρίτης (1/11).

Τα κορίτσια κλήθηκαν να συνεργαστούν μεταξύ τους και να φωτογραφηθούν σε ζευγάρια, με το ένα από τα δύο μοντέλα να φοράει μόνο το πάνω μέρος του μπικίνι και το άλλο μοντέλο μόνο το κάτω. Αξίζει να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη καμπάνια είχε να κάνει με το body positivity, θέλοντας να στείλει και ένα κοινωνικό μήνυμα.

Τα κορίτσια βρέθηκαν στον χώρο της φωτογράφισης και σοκαρίστηκαν όταν αρχικά αντίκρυσαν την Έλενα Γαλύφα και τη Μαίρη Βιτινάρος να ποζάρουν ημίγυμνες, δείχνοντας τους τις απαιτήσεις και το τι πρέπει να κάνουν..

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Greece's Next Top Model (@gntmgr)


Σοκαρισμένα τα κορίτσια προσπάθησαν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και να συνεργαστούν με το ''ζευγάρι'' τους, ούτως ώστε να φέρουν το καλύτερο αποτέλεσμα, και να μη δουν την πόρτα εξόδου..

Τελικά, την καλύτερη φωτογραφία πήραν η Μαρία και η Κότυ, ενώ η Βικτώρια και η Ντορέλα είχαν τη χειρότερη λήψη, με τη Ντορέλα να είναι η παίκτρια που αποχωρεί..

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Media  |  Gossip  |  GNTM  |  Ελλάδα  | 

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η Βάσια Παναγοπούλου βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος

Αγνώριστη η Βάσια Παναγοπούλου

Εμφανίστηκε σε πρεμιέρα και δεν την γνώρισαν – Έχει ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά, έγινε ξανθιά, πλέον είναι εντελώς μεταμορφωμένη ...
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
: Το Ωδείο Θήβας πήρε το όνομά της – Η συγκινητική στιγμή που τραγούδησε για τη μητέρα της

Ρίγη συγκίνησης!

Η Χάρις Αλεξίου τραγούδησε ξανά 6 χρόνια μετά την απόσυρση της και καταχειροκροτήθηκε–Βίντεο
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ