ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ελένη Μενεγάκη: Ποιο εστιατόριο επισκέφτηκε

Γεύμα με την υπογραφή του MasterChef για την παρουσιάστρια

Beautiful People team


Μια νέα έξοδο πραγματοποίησε η Ελένη Μενεγάκη το μεσημέρι του Σαββάτου 9 Μαΐου, επιλέγοντας γνωστό εστιατόριο στα βόρεια προάστια για το γεύμα της.

Η παρουσιάστρια συναντήθηκε με τον Σελίμ Σελτζούκ, τον οποίο το τηλεοπτικό κοινό γνώρισε μέσα από τη συμμετοχή του στο MasterChef Greece, και πόζαρε μαζί του σε φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στα social media.

Ο γνωστός chef, κοινοποιώντας το στιγμιότυπο με την Ελένη Μενεγάκη, έγραψε: «Μια ξεχωριστή επίσκεψη σήμερα. Ευχαριστούμε την Ελένη Μενεγάκη για την προτίμηση και τη θετική της ενέργεια».

Η παρουσιάστρια, μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με το MEGA, έχει επιλέξει να παραμένει εκτός τηλεοπτικού τοπίου, παρά τα κατά καιρούς δημοσιεύματα που τη θέλουν να επιστρέφει σύντομα στη μικρή οθόνη.

Παρά την αποχή της από την τηλεόραση, συνεχίζει να διατηρεί στενή επαφή με το κοινό της μέσω των social media, όπου μοιράζεται στιγμές από την καθημερινότητά της, αλλά και από τα ταξίδια της.

Πρόσφατα, μάλιστα, η Ελένη Μενεγάκη ταξίδεψε στην Ισπανία μαζί με τον σύζυγό της, Μάκης Παντζόπουλος, απολαμβάνοντας λίγες στιγμές χαλάρωσης σε καλοκαιρινό κλίμα.

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Χαμός πριν λίγο on air - Bίvτεο

Χαμός στον ΑΝΤ1

Ο Αρναούτογλου έκανε παρέμβαση και «την είπε» στον Λιάγκα – Bίvτεo
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
Ένα πρωτοφανές, σκοτεινό και άκρως ανήθικο παιχνίδι

Ντροπή!

Διέρρευσαν φωτογραφία του Μυλωνάκη από το Κέντρο αποκατάστασης με το πι – Βαρύ πλήγμα για την Τίνα
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
Πλούσιο φωτορεπορτάζ!

Παντρεύτηκε η Δανάη Μπάρκα!

Το ονειρικό νυφικό και η στιγμή που ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης την παραδίδει στον Φάνη Μπότση (Βίντεο & Φωτογραφίες)
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ