Beautiful People team
Ενώνουν τις δυνάμεις τους στο NOX και η πιο πολυσυζητημένη και αναμενόμενη μουσική συνάντηση της χρονιάς είναι πλέον γεγονός.
Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή, δύο από τις κορυφαίες και πιο επιτυχημένες γυναικείες φωνές της ελληνικής δισκογραφίας, ενώνουν τις δυνάμεις τους στη σκηνή του NOX για την ερχόμενη χειμερινή σεζόν.
Η επίσημη ανακοίνωση έγινε χθες (26/6), βράδυ Παρασκευής μέσα από μια αναπάντεχη, κοινή ανάρτηση στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο Instagram, βάζοντας τέλος στις φήμες εβδομάδων και προκαλώντας ντελίριο ενθουσιασμού στους θαυμαστές τους.

Οι δύο σπουδαίες ερμηνεύτριες επέλεξαν έναν άκρως δημιουργικό και γεμάτο κέφι τρόπο για να μοιραστούν τα ευχάριστα νέα. Στο βίντεο που δημοσίευσαν, το οποίο ανέβηκε πρώτα στον λογαριασμό του NOX Athens, η μία τραγουδάει τις μεγάλες επιτυχίες της άλλης.

Η καλή τους διάθεση μάς προϊδεάζει για το τι θα ακολουθήσει.
«Ωραία θα περάσουμε!», ακούγεται να λέει χαρακτηριστικά η Δέσποινα Βανδή, δίνοντας το σύνθημα για τις προσεχείς εμφανίσεις τους.
Η σύμπραξη αυτή θεωρείται ήδη το απόλυτο «blockbuster» της αθηναϊκής νύχτας. Για πρώτη φορά, δύο τεράστια γυναικεία ονόματα, που ξεκίνησαν την πορεία τους την ίδια χρυσή δεκαετία από τη Θεσσαλονίκη, θα μοιραστούν την ίδια σκηνή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.



























