ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Χιλιάδες λάστιχα Formula 1 για πέταμα!!!

Η Pirelli είναι αναγκασμένη να ανακυκλώσει 1800 από τα ελαστικά της

Με την τρέχουσα γενιά ελαστικών, η Pirelli είναι αναγκασμένη να «πετάει» τα ελαστικά που έχουν συναρμολογηθεί αλλά δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, λόγω πιθανής ζημιάς που μπορεί να συμβεί στη διαδικασία αφαίρεσής τους από τις ζάντες.

Στην Ευρώπη, τα αχρησιμοποίητα τοποθετημένα ελαστικά μπορούν να μεταφερθούν οδικώς και να ξαναχρησιμοποιηθούν στον επόμενο αγώνα. Στους εκτός Ευρώπης αγώνες αυτό δεν μπορεί να συμβεί.

Η Pirelli σκόπευε να ανακυκλώσει (δηλαδή πετάξει...) τα αχρησιμοποίητα ελαστικά του Γκραν Πρι Αυστραλίας. Κάπου 560 ζανταρισμένα λάστιχα θα πήγαιναν στα σκουπίδια και αυτό ήταν κάτι που το γνώριζαν. Ωστόσο η ακύρωση του Γκραν Πρι Αυστραλίας αλλά και Μπαχρέιν και Βιετνάμ ανέβασε τη ζημιά σε επίπεδα άνευ προηγουμένου, όσον αφορά τη σπατάλη. O Μάριο Ίζολα επικεφαλής της Pirelli Motorsport αναφέρει «Ολοκληρώσαμε την τοποθέτηση των ελαστικών την Πέμπτη το απόγευμα, και τη Κυριακή το βράδυ έπρεπε να ξεζαντάρουμε όλα τα λάστιχα και ουσιαστικά να τα πετάξουμε στα σπουπίδια!

Τα ελαστικά για το Μπαχρέιν και το Βιετνάμ είναι ήδη εκεί, αλλά αυτά δεν είναι πρόβλημα, καθώς βρίσκονται σε δοχεία με θερμικό έλεγχο, είναι σαν να τα έχουμε σε αποθήκη. Το μόνο πρόβλημα είναι τα ελαστικά που είναι ήδη ζανταρισμένα, γιατί στην περίπτωση αυτή τα ελαστικά αυτά πρόκειται να ανακυκλωθούν. Αυτή τη στιγμή ο περιορισμός είναι ότι ξαζαντάρουμε ένα ελαστικό, ασκούμε μεγάλες δυνάμεις στο χείλος και κατά πάσα πιθανότητα το ελαστικό καταστρέφεται εσωτερικά ακόμα και αν δεν είναι ορατή η ζημιά. Θα ανακυκλώσουμε τα ελαστικά γιατί δεν θέλουμε να πάρουμε κανένα ρίσκο. Τα χρησιμοποιημένα και αχρησιμοποίητα ελαστικά επιστρέφονται με θαλάσσιο φορτηγό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου διατίθενται ως καύσιμα σε εργοστάσιο τσιμέντου κοντά στο Didcot, τα καίμε σε υψηλή θερμοκρασία και δημιουργούμε ενέργεια αλλά όχι ρύπανση.».

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X