ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Red Bull: Η Ηοnda τήρησε τις υποσχέσεις της, η Renault όχι!

Στάζει μέλι για τους ανταγωνιστικούς κινητήρες της Honda

Η συνεργασία μεταξύ Red Bull και Honda στη Formula 1 απέφερε ήδη από τον πρώτο χρόνο καρπούς. Ο διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δεν φείδεται καλών λόγων για τους Ιάπωνες, επειδή τήρησαν όλα όσα είχαν υποσχεθεί. Αντίθετα υποστηρίζει ότι η πρώην προμηθεύτρια κινητήρων της Red Bull, δηλαδή η Renault, δεν κράτησε τον λόγο της. Ο Χόρνερ ξεχνά προφανώς την τετραετία 2010 έως 2013, οπότε είχε κατακτήσει η αυστριακή ομάδα με τους γαλλικούς κινητήρες επί τέσσερις συνεχείς χρονιές το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.

Ωστόσο η Renault δεν κατάφερε να βρει τον βηματισμό της από το 2014 και μετά, οπότε εισήλθε η Formula 1 στην εποχή των υβριδικών V6 κινητήρων και ξεκίνησε η απόλυτη κυριαρχία της Mercedes, ενώ τους «Ταύρους» προσπέρασε και η Ferrari με αποτέλεσμα να αποτελούν πλέον την τρίτη δύναμη.

Η Red Bull τεστάρισε τη συνεργασία με τη Honda το 2018, όταν έγιναν οι Ιάπωνες προμηθευτές κινητήρων της Toro Rosso που λειτουργεί σαν δεύτερη ομάδα των Aυστριακών. Το πρώτο δείγμα γραφής ήταν θετικό και έτσι επεκτάθηκε η συνεργασία το 2019 και με τη Red Bull.

Όπως ανέφερε ο Κρίστιαν Χόρνερ, «με τη Renault είδαμε τα τελευταία χρόνια πάρα πολλά έγγραφα εργασίας, όμως η δυναμική που αναγραφόταν σε αυτές τις σελίδες δεν εξαντλήθηκε στην πραγματικότητα ποτέ. Αυτή τη χρονιά τηρήθηκαν για πρώτη φορά όλες οι υποσχέσεις».

Ο διευθυντής της Red Bull συμπλήρωσε επίσης τα εξής σχετικά με τη σύμπραξη με τη Renault: «Πρόκειται για μία πραγματική σχέση συνεργασίας και βλέπεις, πόσο πολλά σημαίνει για τη Honda, όταν προκύπτουν από αυτήν αποτελέσματα. Αν έχουμε πάρει την pole position ή έχουμε κατακτήσει τη νίκη, τότε υπάρχουν συναισθήματα, υπερηφάνεια και επίσης ικανοποίηση σε όλη την εταιρεία».

Τα λόγια του Χόρνερ δεν συμβαδίζουν –εκ πρώτης όψεως- με τα αποτελέσματα της Red Bull. Η αυστριακή ομάδα συγκέντρωσε το 2019 συνολικά λιγότερους βαθμούς σε σχέση με το 2018, ενώ κατέκτησε και μία νίκη λιγότερη. Ωστόσο για αυτό ευθύνεται κυρίως η «αφλογιστία» του Πιερ Γκασλί που αντικαταστάθηκε στα μέσα της σεζόν από τον Αλεξ Άλμπον. Αν δούμε μόνον τα αποτελέσματα του Μαξ Φερστάπεν χωριστά, τότε αλλάζουν όντως τα πράγματα και η ζυγαριά γέρνει προς τη μεριά της Honda. Ο Ολλανδός έκανε ρεκόρ καριέρας με 278 βαθμούς και τρεις νίκες μέσα στην εφετινή σεζόν, όπου ξεκίνησε εκτός των άλλων και τρεις φορές από την pole position.

«Σε πολλές πίστες ήταν το αυτοκίνητο πραγματικά καλό. Με τη Honda και τον προμηθευτή βενζίνης μας λειτουργούν όλα πολύ αρμονικά. Αντί να μαλώνουμε συνέχεια, νιώθουμε πραγματικά σαν πελάτες σε μία σωστή εταιρική σχέση. Όλοι μοιραζόμαστε τους ίδιους στόχους και κοιτάμε, πώς θα έχουμε όφελος από αυτούς», υπογράμμισε ο Χόρνερ.

Να σημειώσουμε, ότι το αρχικό συμβόλαιο συνεργασίας της Red Bull με τη Honda για την προμήθεια κινητήρων ανανεώθηκε για μέχρι τα τέλη του 2021 και οι δύο πλευρές βρίσκονται ήδη σε διαπραγματεύσεις για το 2022 και το 2023. Πρόκειται βεβαίως για κινήσεις που δείχνουν την ικανοποίηση και των δύο πλευρών, αλλά και τη βούλησή τους για μία μακροχρόνια σχέση με προοπτικές και μέλλον.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Φέτελ: «Aπέτυχα»

Φέτελ: «Aπέτυχα»

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε απογοητευμένος που δεν κατόρθωσε να πάρει έναν τίτλο με τα χρώματα της Φεράρ
 |  AUTO
X