ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ο Κούμπιτσα πρώτος στα δοκιμαστικά της Τετάρτης!

Ο δοκιμαστής οδηγός της Alfa Romeo πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά της Τετάρτης χρησιμοποιώντας τη μαλακότερη γόμα, ενώ το πρωί είχαμε ένα τετ α κε του Φέτελ και το απόγευμα δύο του Φερστάπεν!

Τον Κίμι Ράικονεν ζήλεψε σήμερα, Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου, ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Πολωνός πέτυχε συγκεκριμένα με το μονοθέσιο της C39 της Alfa Romeo τον καλύτερο χρόνο στα σημερινά δοκιμαστικά της Βαρκελώνης, όπως και ο ομόσταβλός του Φιλανδός την προηγούμενη Πέμπτη. Και οι δύο ωστόσο χρησιμοποίησαν μαλακά ελαστικά, οπότε δεν ήταν συγκρίσιμοι οι χρόνοι τους με εκείνους των υπολοίπων οδηγών.

Το επόμενο διήμερο θα έχουμε σίγουρα μία καλύτερη εικόνα και πιο αξιόπιστα αποτελέσματα, αφού όλες οι ομάδες θα κάνουν δοκιμές με λιγότερα καύσιμα στα ρεζερβουάρ των μονοθεσίων τους, με μαλακές γόμες και με διάφορα άλλα τρικ. Αν και νωρίς, ο Κούμπιτσα είχε το θάρρος να παραδεχθεί ότι η Williams του 2019 που είχε οδηγήσει ήταν με διαφορά το χειρότερο αυτοκίνητο της χρονιάς, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «το χειρότερο ήταν τα φρένα. Δεν ήξερες ποτέ, αν θα πιάσουν σωστά…».

Tετ α κε για Φερστάπεν και Φέτελ

Η κακοδαιμονία της Williams συνεχίστηκε πάντως και σήμερα με νέα βλάβη σε κινητήρα της Mercedes που χρησιμοποιεί η ομάδα. Μάλιστα είναι ήδη το τρίτο μοτέρ που υποχρεώνεται να αλλάξει από την αρχή των δοκιμαστικών η βρετανική ομάδα. Στα αξιοσημείωτα της ημέρας ήταν η παραμονή των Red Bull, Alpha Tauri και Renault για περίπου τρεις ώρες η κάθε μία στα γκαράζ λόγω διαφόρων προβλημάτων. Επίσης ο Φερστάπεν έκανε σήμερα δύο τετ α κε, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε τέσσερα από τις αρχές των εφετινών δοκιμών.

Ο Φέτελ βγήκε εκτός πίστας και έκανε τετ α κε.

Η νέα Ferrari SF1000 εμφανίστηκε στην πίστα της Βαρκελώνης με ανασχεδιασμένη πίσω αεροτομή, ενώ και ο Φέτελ είχε σήμερα το πρωί ένα μεγαλειώδες τετ α κε, που προκάλεσε προσωρινή διακοπή των δοκιμαστικών. Στη μεσημεριανή συνέντευξη Τύπου στήριξε για μια ακόμη φορά ο Ματία Μπινότο τον Γερμανό οδηγό λέγοντας τα εξής: «Ο Σεμπάστιαν παραμένει για εμάς πρώτη επιλογή για το 2021. Μπορεί να μας δώσει σίγουρα μερικές καλές ιδέες για την εξέλιξη του αυτοκινήτου». Πάντως οι πρώτοι εφετινοί αγώνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον του Γερμανού στη Formula 1 είτε με την ομάδα της Ferrari είτε με κάποια άλλη είτε με την αποχώρησή του από το άθλημα.

Πηγή: gazzetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X